• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

htmlbestand openen in windows-mail (Vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisbleys

Nieuw lid
Lid geworden
30 jan 2012
Berichten
12
Waarderingsscore
0
:surrender:huh:
hallo allemaal. Ik kan de laatste maanden mijn htmlbestanden niet meer openen. Voorheen geen probleem. Het vreemde is dat mijn vrouw met het andere account dit wel kan openen zoals ik het voorheen kon.
Weet iemand hier een oplossing voor ?
gr. chris:eek::zipped::biggrin:
 
Waarmee wil je de html bestanden openen?
 
ik wil dat bestand openen in windows-mail. op een gegeven moment moest het eerst worden opgeslagen in documenten echter nu kan ik het ook daarvan niet meer openen. het vreemde is dat het andere account op de pc het wel kan openen.
 
Wij hebben allebei een apart account op de pc. Bij mij kan ik een html-bestand niet openen. Moet het eerst opslaan daarna openen met internetexplorer terwijl ik de bijlage krijg in windows-mail. Mijn partner kan het wel gewoon openen net zoals ik dat enige tijd geleden ook kon.
Wie oh wie heeft hiervoor een verklaring cq opossing ? Zou facebook hier roet in het eten kunnen gooien want daarbij had ik ook een probleem met openen. Inmiddels heb ik me daarbij afgemeld.
 
Chris
Gebruik je Microsoft Office ? Neen ?
Indien de bijlage een powerpoint -presentatie is, dien je Powerpoint Viewer 2007 te installeren.
http://www.microsoft.com/downloads/...40-14e1-467d-8dca-19d2a8fd7485&displaylang=nl
Herstart pc.
Je bevindingen ?

Ik heb het bestand opgeslagen in documenten en daarna openen met Internetexplorer aangeklikt en nu kan ik het gewoon wel openen. Wat er in verleden is misgegaan weet ik niet, waarschijnlijk heeft het met facebook te maken want dat als ik dat wilde openen dan werd mijn beeld lichtgrijs en windowsmail reageerde dan niet meer. Opnieuw opstarten en daarna kon ik weer gewoon verder. Evengoed bedankt voor de reactie

chris
 
Chris
Het openen lukt nu. Je kan IE ook instellen als stand. voor het openen van dit type bestanden, via Stand.progr.select.. Klik er eens op en je krijgt nog meer mogelijkheden.
Hieruit kies ik in geval van nood en kan nog verder gaan.
fnfjpw.jpg

Suc6.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan