• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

vista op packard bell easynote MH35

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessica87

Nieuw lid
Lid geworden
30 jan 2012
Berichten
18
Waarderingsscore
0
hoi
hoe kan ik veilig en snel nieuw software downloaden want me laptop loopt steeds vast.
hoe moet ik dit dan doen heb geen cd rom met software maar wel internet
wie kan me helpen met me laptop die is echt super traag.
groetjes jessica:eek:
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

je titel laat vermoeden dat je xp wilt installeren op je laptop !
echter heb je gn cd ervan ....klopt dit ...je wilt dus xp van het internet halen ......
heb je dan de key voor xp om deze te activeren !!!

waarom wil je terug naar xp !!! welke versie staat er nu op !!
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

Indien jouw notebook super traag is kan dat diverse oorzaken hebben.

Wat is het merk en type van jouw notebook, hoeveel werkgeheugen zit er in?
En welke Windows; om uit te vinden welke versie Windows in jouw PC zit, doe je het volgende:

druk gelijktijdig op de Windows-toets en de R-toets.
Het venster Uitvoeren start nu.
En de opdrachtregel typ je nu winver en klik je op de OK-knop.

Voorbeeld:

4ed8be63c532f-Windows_versie.png
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

hoi
ja klopt heb er nu vista erop opzitten maar heb hier geen instalatie disk voor want ik heb de lapop een keer op marktplaats gekocht.
de laptop die ik heb is een packerd bell easynote en aangezien de vista software steeds vastloopt en erg traag is zou ik graag nieuwe software erop gooien.
of zou ik ook eventueel een windows 7 software disk kunnen gebruiken om te instaleren deze kan ik misschien wel lenen van de buurvrouw
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

Wat je ook doet, ook met die DVD van de buurvrouw of XP van het internet - het blijft illegitiem, omdat jij niet over een eigen licentiekey beschikt.

Voorlopig kan je wel gratis en legitiem Windows 8 Preview en de eind februari uitkomende Windows 8 Customer Preview gebruiken.

Windows 7 daarentegen kan je als OEM-versie voordelig bij www.komplett.nl aanschaffen.

Zit er overigens nog een Microsoft sticker onder het notebook?
Zoja wat vermeld deze dan?

En wat gebeurt er indien je al tijden de bootfase van het bios op funktietoets F11 begint te tokkelen?
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

ja ik heb nu vista erop zitten maar heb er geen software cd rom van want heb de laptop een keer op marktplaats gekocht 2e hands en zat geen instalatie cdrom bij voor software. ik zou er graag ander software op willen zetten omdat deze software nu steeds vast loopt en uitvalt en ook erg traag is.
me buurvrouw heeft wel een software cd als het goed is van windows 7 zou ik deze eventueel op me laptop kunnen zetten en zo ja hoe werkt het dan.
of heeft iemand een site waar ik software kan downloaden en hoe werkt dit.
ik heb een packerd bell easynote een jaartje of 3 bijna oud.:wink:
groetjes jessica
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

heb je onderkant de laptop een sticker met de code er op ....
indien zo kun je de vista opnieuw installeren , zonder de prul van packard bell er op...
de iso file kan ik je bezorgen (zonder code ) want jij gebruik uwe eigen code ..

betreft het vista home nl sp1 x32bit of sp2
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

Wat je ook doet, ook met die DVD van de buurvrouw of XP van het internet - het blijft illegitiem, omdat jij niet over een eigen licentiekey beschikt.

Voorlopig kan je wel gratis en legitiem Windows 8 Preview en de eind februari uitkomende Windows 8 Customer Preview gebruiken.

Windows 7 daarentegen kan je als OEM-versie voordelig bij www.komplett.nl aanschaffen.

Zit er overigens nog een Microsoft sticker onder het notebook?
Zoja wat vermeld deze dan?

En wat gebeurt er indien je al tijden de bootfase van het bios op funktietoets F11 begint te tokkelen?

hoi onder de laptop op de sticker staat deze code ****-****-****-****

---------- Bericht toegevoegd om 13:42 ---------- Vorige bericht geplaatst om 13:38 ----------

[/COLOR]
heb je onderkant de laptop een sticker met de code er op ....
indien zo kun je de vista opnieuw installeren , zonder de prul van packard bell er op...
de iso file kan ik je bezorgen (zonder code ) want jij gebruik uwe eigen code ..

betreft het vista home nl sp1 x32bit of sp2

hoi hoe kan ik zien welke vista het is groetjes jessica
er staat op windows vista home premium OEMAct

---------- Bericht toegevoegd om 13:47 ---------- Vorige bericht geplaatst om 13:42 ----------

hoi onder de laptop op de sticker staat deze code ****-****-****-****


---------- Bericht toegevoegd om 13:42 ----------
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

verwijder de key uit je bericht .....
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

hoi
hoezo moet ik deze verwijderen.
groetjes jessica
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

indien jij wilt dat een andere de key ga gebruiken moet je deze openbaar maken ....
ik ga je de iso file doorlinken ...je brand deze op een schijf of je maakt je een opstartbaarre usb stick aan ; je kunt enkel opstarten vanaf de usb stick als dit ook ondersteund word in de bios ...
het tool dat je dient te gebruiken om een opstartbaarre usb stick aan te maken is het win7usb/dvd tool deze werkt ook met vista ... zie je pb voor de iso file
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

Dat is wel een code maar geen licentiekey!

Die bestaat namelijk uit vijf groepen van elk 5 tekens (letters en cijfers).

coa_page_pc_lg.gif



In de stickervoorbeelde zie je nu vijf groepen met elk 5 kruisjes; normaals staat op die plek dus de licentiekode vermeld.
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

@ abraham...
eerst had jessica wel degelijk een licentie code geplaatst ..
namelijk deze CP2WH-YX2YM -enz..
deze heeft ze terug verwijderdt of werd verwijderdt door een andere mod ...
nadat ik haar erop verwees.
 
Re: hoe kan ik veilig nieuw software zoals xp op me laptop downloaden.

Ik heb het er nu ook uitgehaald, het is niet noodzakelijk om die unieke ID op het forum te plaatsen.
 
Hoi
Ik heb een vraagje hoe kan ik nieuw vista software op me packard bell easynote MH 35 krijgen.
Heb geen vista installatie cd omdat ik deze laptop via marktplaats heb gekocht. En omdat ik heel veel virussen heb en me laptop steeds uitvalt wil ik graag nieuwe software erop gooien.
Kan iemand me helpen met legale software en hoe ik dit allemaal moet instaleren.
groetjes
 
Nog een dubbelposter.

Herstart je notebook en ga meteen tokkelen op de funktietoets F11.

En anders kijk je nu eerst in de gebruiksaanweizing van jouw notebook naar hoe Windows te recoveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan