• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows server 2008 beheer software

Status
Niet open voor verdere reacties.

beronne

Nieuw lid
Lid geworden
31 jan 2012
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Geachte lezers,

Ik werkt sinds kort met Windows server 2008 r2 editie. Ik zou graag het volgende willen weten.

Ik heb een pc (PC 1) met Windows server 2008 draaien en nog een andere pc ( PC2) met windows 7.

Is het mogelijk dat ik met pc2 kan kiezen voor mijn eigen besturingssysteem of dat ik inlog op de windows server.

En kan ik op pc1 de software regelen die zodra pc2 is ingelogd met die gebruiker dat je op pc2 software ziet staan, die aan hem toebehoort.

Ik denk dat ik op PC 1 eerst een gebruiker aan moet maken en de pc toevoegen aan de server. Ik hoop dat hier mensen zijn die mij een beetje op weg kunnen helpen.

Al vast bedankt.
 
Dat kan maar dan moet de windows 7 pc wel een professional of ultimate zijn.
 
Dat kan maar dan moet de windows 7 pc wel een professional of ultimate zijn.

Ik heb op pc 2 windows 7 ultimate kun je mij misschien op weghelpen of een zeggen hoe ik moet zoeken op google
 
Op de server moet je dan eerst een domein aanmaken. Dan users aanmaken en vervolgens inloggen met je windows 7. Je kan eens googlen op windows server domain controller. Ik denk dat je daar wel wat tutorials kunt vinden over het opzetten van een server.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan