• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

lady dutch

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladydutch

Bekend gezicht
Lid geworden
7 feb 2012
Berichten
138
Waarderingsscore
0
een eigenwijsje,,, al wat ouder,,, leert nog dagelijks maar gaat af en toe regelmatig verschrikkelijk de mist in....

sportief:yu:fanatiek wandelen en hardlopen
werken twee werkgevers..... en nog eentje thuis,,,,

auto audi coupe een oudje maar toch.... lekker geblindeerde ramen acher en zijkant.... nu op winter hofka pootjes..... lekker grip...

straks weer op mooie zomersliks....
 
:welkom: Lady dutch
 
heej dave
ik zit met een best wel trage laptop. geen idee hoe dit komt...
als ik alles goed begrepen heb moet ik een hijack maken en deze posten??
ik zie alleen niet zo snel waar ik dat hijack kan vinden is er misschien link op de site?
 
Het is aan te raden om het stappenplan in dit topic op te volgen vanaf stap 3. De gevraagde logs mag je posten in een nieuw topic in het HJT forum. Abraham54 of een van de andere malware-experts zal je daar graag verder helpen.
 
Welkom! Abraham kan je snel helpen met slome pc's is zijn onderdeel :)
 
Hallo ladydutch,
yahooo.gif
welkom op dit geweldige forum.

Als je nu naar http://www.nationaalcomputerforum.nl/forumdisplay.php?f=25 gaat, kom je bij mij in het Hijack This forum.

Maak daar een nieuw topic met duidelijke omschrijving van je klachten en ik zal je dan verder helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan