• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn geheugen, ik noem dit ook wel mijn vergiet vertoont steeds grotere gaten. Om dus te voorkomen dat ik per ongeluk bestanden die ik heb verwijderd echt helemaal kwijt ben, zou een Auslogics File Recovery programma voor mij fantastisch zijn.
 
Laatst reboote mijn computer terwijl de harde schijf nog bestanden aan het syncen was. Auslogics File Recovery had hier een reddende engel in kunnen zijn.

Groet NSWS
 
Zou heel goed van pas komen, ben namelijk nogal een kluns in kopiren en/of verwijderen van bestanden
 
Ik help graag mensen met hun pc en krijg vaak de vraag of ik bestanden kan herstellen.
 
Onlangs is mijn zus overleden, en alles wat ik kon vinden van haar op mijn pc heb ik een nieuw plaatsje gegeven dat ik heel erg koester. Als ik haar mis lees ik haar e-mails en dat brengt me dichter bij haar. Maar een deel van haar foto's ben ik kwijt gespeeld, de bestanden staan er nog maar ik krijg een leeg blad te zien. Misschien zou het met dat programma lukken ....
 
Leuke actie, er kan altijd wel iets fout gaan als je geregeld op de computer zit, daarom is zo'n programma erg handig. Ik heb ook een broertje van 10 die het leuk vindt om zo maar bestanden te verwijderen -_-

Groet Mark
 
Win ik graag, want doe best vaak files recoveren voor andere mensen en is niet altijd even simpel.:rules:
 
per ongeluk files verwijderen is vlug gebeurd... het terugzetten echter niet!
Met deze software is het fluitje van een cent!

Groeten,
TVS

---------- Bericht toegevoegd om 09:26 ---------- Vorige bericht geplaatst om 09:23 ----------

goed initiatief!
Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.
 
dit is een programmatje die ik nu juist kan gebruiken ,heb de laatste tijd al zoveel problemen gehad , op gebied van netwerk die ik door verschillende instanties heb laten controleren maar niks gevonden hebben .
 
Ik doe aan fotografie, en heb al eens voorgehad, dat er een probleem was met een geheugenkaart. Dus zeker handig zo een programma.
Heb enkele jarten geleden reeds een gehad, maar dit werkt nu niet meer.
 
het probleem is als we met 1 pc werken , geen probleem ; gebruikt mijn vrouw haar oc dan begint de muis op mijn scherm te haperen wat zeer eigenaardig is .
 
Dit is een heel nadige tool, nu ik een cursus aan het volgen ben...en alles uitprobeer, is dit programma van harte welkom hoor!
Want ooit zal ik op het verkeerde knopje drukken :eek:

Kan ik echt:eek: goed gebruiken...hopelijk ben ik er bij:rules:


Bedankt voor het initiatief!
 
Idd heel handig voor mij, omdat ik qua pc technisch nogal een kluns ben en dit programmaatje me misschien kan helpen.
 
Altijd handig zo'n prog heb nog oude schijven met foto's liggen, weet nu nog niet hoe ik ze weer naar boven kan halen.

Eddy Blankestijn vond een pagina leuk.
14 seconden geleden

Vind Auslogics File Recovery Software leuk.
 
Ja, waarom? Ik behoor tot de familie van de onhandige Harry's op het vlak van de pc. Mijn leeftijd (75 j) is daar niet vreemd aan en omdat ik nog een schijf heb liggen waar ik naar hunker om nog een en ander van de recupereren...meer moet ik niet zeggen zeker?
 
Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.

Ik zoek een programma deze lijkt op aconis, dus of deze beter is is de vraag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan