• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben bezig met de externe harde schijf van mijn zus die gevallen is
 
Nou ben ik pas benaderd of ik foto's endergelijke veilig zou kunnen stellen.
Hier ben ik mee aan de slag gegaan maar heb eigenlijk nog geen geschikt pogramma gevonden, misschien is dit wat. Het veilig stellen lukt wel maar zijn geen fijne programma's, vindt ik.

Dus ja graag ik wil dit programma wel proberen.

---------- Bericht toegevoegd om 08:54 ---------- Vorige bericht geplaatst om 08:49 ----------

http://www.facebook.com/notifications#!/gerold.roelofs

Nou en hierbij mijn facebook profiel.

Ik wil dit programma wel hebben.
 
Count me in!:agree:
 
Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.

Was nog niet zo bekend met de iphone mogelijkheden, heb voor de fabriekssoftware gekozen ! Jammer!

---------- Bericht toegevoegd om 09:44 ---------- Vorige bericht geplaatst om 09:43 ----------

Was nog niet zo bekend met de iphone, heb i.p.v. backup, voor de fabrieksinstellingen gekozen!
Jammer
 
typisch zo'n programma waar je liever mee verlegen zit dan om verlegen. Ook op mijn computer wil nog wel eens iets verdwijnen doordat per ongeluk delete wordt ingetoets ipv de gewenste functie.... dus laat maar komen ;)


https://www.facebook.com/#!/maryvonne.bots
 
Aardig tooltje
Heb reeds meegemaakt, gedeleet en kon het vergeten mijn gegeven was.
Kon terug opnieuwe beginnen, wat een tijdverlies:fury:

---------- Bericht toegevoegd om 12:55 ---------- Vorige bericht geplaatst om 12:53 ----------

Aardig tooltje
Heb reeds meegemaakt, gedeleet en kon het vergeten mijn gegeven was.
Kon terug opnieuwe beginnen, wat een tijdverlies:fury:[/QUOTE]:zipped:
 
Hallo ben iemand die regelmatig iets verkeerd doet op de computer zonder dat ik dat weet,daarom zou ik dat goed kunnen gebruiken en ook voor de kinderen met hun documenten van de hoge school als er iets gebeurd
Mvg marllboro:wall:
 
Heb een Digibeet als schoonvader die regelmatig de verkeerde dingen delete :wall::frusty:.
Dus doe mij maar zo`n mooi cadeau voor mijn schoonvader.:biggrin:
 
In mijn vrije tijd knap ik pc s van familie en vrienden op, dit mooie programma zal me veel tijd schelen.
 
@ Tallboy..

Dank voor je reactie.

Ik ben de persoon die namens Auslogics deze actie mogelijk heeft gemaakt.

Dat patroon waarnaar je verwijst viel mij ook op. Ik zal dit straks na afloop ook zeker nader bekijken en vergelijken met andere acties die op ncf hebben plaats gevonden. Wordt dit patroon erg sterk dan zal ik dit ook bespreken met ncf.

Maar los daarvan.. ik heb alle licentie codes voor de winnaars beschikbaar en ik heb deze de organisatie zelfs al gemaild. En wanneer de verloting heeft plaats gevonden zullen we de winnaars ook zeker bekend maken. Ik weet niet of dat de normale gang van zaken is op ncf maar voor ons iig wel.

Waarom geven wij licenties weg? Om onze naamsbekendheid te vergroten (free publicity) en om mensen kennis te laten maken met ons product. Natuurlijk hopen we dat dit zal leiden tot meer verkoop.

Waarom het like'en op Facebook? Meer likes betekent betere ranking in google. Dat is voor ons op dit moment erg belangrijk en is ons dus zeker wat licenties waard.

Gebruiken we emailadressen of andere contactgegevens? Nee. Alleen de winnaars krijgen een mail met daarin een bedankje en de licentiecode.

Wat we wel doen is de reacties doorlezen. Zit daar een reactie tussen die 'lekker klinkt' dan zouden we dit kunnen verwerken in onze marketing. Zouden.. mijn opdracht bij Auslogics is inmiddels bijna afgelopen en dat betekent geen specifiek op Nederland gerichte marketing activiteiten meer.



Mocht je nog meer vragen schroom dan niet om mij nog een berichtje te sturen.

Dank je wel, menno

Ik vind dit een zeer vreemde en ongeloofwaardige topic..

.. ik heb nooit een e-mail gekregen wie de prijswinnaars waren van deze acties.
 
Handig programma voor iemand die soms iets te enthousiast aan het opruimen slaat.

auslogic.jpg
 
Zo een programma is soms erg nuttig, kan het wel gebruiken.
Grt, Sami
 
Ik ben erg geinteresseerd in het programma Auslogics File Recover 3 licenties.
Het zal fantastisch zijn om foto's terug te krijgen die je kwijt bent of die je weer kunt herstellen.
Het is ook weer een mooie hobby en spannend om weer foto's terug te zien
die je lange tijd niet gezien hebt.

Ik heb ook een link gelegd op facebook. Je kunt zien dat er reclame mee gemaakt is.

Als bewijs zie mijn facebook. Ik kan de link nog niet knippen en plakken.
Volgt zo spoedig mogelijk
 
omdat ik last heb van "veeleisende nieuwsgierigheid"
 
Dit programma kan me gaan helpen als ik me laptop moet gaan herinstalleren als ik dan per ongeluk wat wist wat ik beter op een andere schijf had kunnen zetten kan ik met dit programma die bestandjes weer terughalen wat erug van pas gaat komen aangezien ik weleens te snel wat wist en er later achterkom dat ik geen backup ervan had gemaakt

Het programma gaat me zo goed van pas komen dat ik zelfs me FB status ervoor opoffer:
https://www.facebook.com/mheiden1982
 
Ik zie het nut van dergelijke software NIET in! Je betaalt een jaarlijkse licentie voor een programma dat je haast nooit moet gebruiken. Als je het al moet gebruiken, zegt het veel over de waarde die je aan je data hecht... en ben je slecht bezig.
In plaats van dit geld aan dergelijke licenties te besteden, denk eerst eens na over een degelijk backup of redundancy systeem. Tegenwoordig kost disk space geen geld meer en met een degelijke setup (raid & backup!) heb je zo'n software nooit nodig.

Ben dus ook absoluut niet geinteresseerd in extra rommel op mijn disk. Geef het maar aan een idioot die niet weet hoe of waar ie zijn kostbare data moet opslaan :p
 
Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.


ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.

Zo, dat zou ik wel heel handig vinden. Ik geef computerhulp bij bejaarden en die raken nogal eens iets kwijt en vragen mij dan om dat weer op te sporen, maar zo eenvoudig is dat niet, natuurlijk, wel met dit geweldige programma, Dus ik wacht rustig af wat het zal worden.
 
Binnen een paar maandjes word ik 76 jaar. De foutjes die ik maak zijn legio uiteraard. Versta je nu waarom ik dat prgramma graag zou willen winnen?:huh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan