Nationaal Computer Forum
Voor al je problemen met computers, tablets en smartphones

Problemen of vragen over je computer? Plaats hier een bericht!

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 161 t/m 174 van 174
    Established Member Martijn's schermafbeelding
    Bedankt
    0
    Is bedankt: 3

Standaard Re: Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Bekijk bericht
    Jammer dat ik deze leden nog niet echt écht actief heb gezien.. Ze hebben ook nog onder de 100 berichten allemaal.. Waarom verdienen hun de prijs terwijl ze nauwelijks iets voor het ncf hebben gedaan? De echte vaste leden die dagelijks nog veel mensen met plezier helpen winnen helaas niks..
    Ik heb zelf ook niet meegedaan aan deze verloting omdat ik vind dat ik zelf geen recht had op deze prijs aangezien ik de laatste tijd niet echt actief was tenzij we de bar meetellen.

ik hoop dat Martijn dit leest en er ook echt wat mee gaat doen.
    Beste David,

De winnaar(s) word(en) niet gekozen door iemand, maar door het lot. Via random.org laat ik 8 post-nummers selecteren en die winnen. Uiteraard kijken we wel een beetje naar de motivatie, maar zolang een van de random winnaars een beetje een goede motivatie heeft, mag hij of zij winnen.

Overigens zijn de monitor, de waterkoeler en de printer allemaal gewonnen door zeer actieve leden.

~cheers Martijn

Banned
    Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Het is overal hetzelfde. In de bijbel staat dat dergelijke loterijen uit den boze zijn. Ze veroorzaken hebzucht, afgunst en jaloezie. En dat is ook de werkelijkheid.

Buiten dat is het bedrog. Het zijn dan random winnaars maar blijkbaar is het bij die grote loterijen, Staatloterij, Postcodeloterij altijd de medewerkers, familieleden en kennissen die wat winnen. Ik heb geloof ik zeven jaar automatisch meegespeeld aan de Staatsloterij, Postcode loterij en een paar jaar aan de BankGiro loterij etc. Nooit wat gewonnen. Waar zijn dan die prijzen? Ja, 2,50 of 5,00. Dat is alles. Ik kan overal aan meedoen maar het is altijd niets. Dus kan dat toeval zijn? Dacht ik niet. Die directeuren van die organisaties hebben wel steeds de hoofdprijs met 2,5 ton aan salaris per jaar.

Laat die organisaties hun prijzen die bedrog zijn en toch niet uitkeren maar in hun donkere hol steken, zoals Samson van de PvdA zegt. In de informatie van de Staatsloterij staat, ze maken winnaars uit privacy overwegingen niet bekend. Lariekoek natuurlijk. Immers er zijn vrijwel geen prijswinnaars.

Het kopen van loten is weggegooid geld. Koop maar duizend staatsloten en je hebt nog geen prijs. Waarom dacht je dat bedrijven en andere organisaties vaak gratis 1/5 of volle staatsloten weggeven. Nou, simpel, ze zijn nog geen cent waard. Je zult er nooit een prijs mee winnen en dat weet de Staatsloterij maar al te goed.

Jammer dat ik deze leden nog niet echt écht actief heb gezien.. Ze hebben ook nog onder de 100 berichten allemaal..
    Dat ben ik volledig met David eens en ik heb al in een eerdere topic aangegeven dat de zaak stinkt. Het was zo opvallend dat er een grote reeks van nieuwe aanmeldingen/nieuwe leden plaatsvond met mensen van één bericht en een zeer gering aantal berichten en ook met een serie op elkaar lijkende (qua patroon) profielnamen dat iedereen wel kon aanvoelen dat er iets niet klopte. Kwestie van intuïtie.
    Laatst gewijzigd door Tallboy; 24 maart 2012 om 13:53

Moderator Abraham54's schermafbeelding
    Bedankt
    13
    Is bedankt: 833

Allereerst vind ik het niet nodig dat wordt verteld hoe geloot wordt.
    Een en ander moet op basis van vertrouwen berusten.

Ten tweede vind ik bovenstaand bericht en ook wat David schrijft getuigen van afgunst, waarbij de schrijver van het voorlaatste bericht zich ook nog verschuilt achter de bijbel.

Mijn stelling: zint het je niet, doe dan gewoon niet mee met dit soort verlotingen.
    Proud member of

Wens je als dank voor de goede hulp een donatie te doen? Kijk dan
    hier

Waarom geïnformeerde mensen Google Chrome gebruiken, is onverklaarbaar voor mij.
    Het is niets meer dan een vermomming om persoonlijke data te collecteren, net zo als zusje Google toolbar dat doet
    .

Established Member
    Bedankt
    2

Zou handig zijn voor mij, met een klein boertje erbij weet je maar nooit! haha

New Member
    Bedankt
    0

Super bedankt,

Ben er geweldig blij mee ik hoop dat ik mijn bestanden terug kan halen.

groetjes Wolfie40a

this is the only way! Niels's schermafbeelding
    Bedankt
    0
    Is bedankt: 2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Bekijk bericht
    Jammer dat ik deze leden nog niet echt écht actief heb gezien.. Ze hebben ook nog onder de 100 berichten allemaal.. Waarom verdienen hun de prijs terwijl ze nauwelijks iets voor het ncf hebben gedaan? De echte vaste leden die dagelijks nog veel mensen met plezier helpen winnen helaas niks..
    Ik heb zelf ook niet meegedaan aan deze verloting omdat ik vind dat ik zelf geen recht had op deze prijs aangezien ik de laatste tijd niet echt actief was tenzij we de bar meetellen.

ik hoop dat Martijn dit leest en er ook echt wat mee gaat doen.
    dat vindt ik dus ook!
    er moet gewoon een slot op verlotingen komen tenzij je 75 berichten of meer hebt bijv.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolfie40a Bekijk bericht
    Super bedankt,

Ben er geweldig blij mee ik hoop dat ik mijn bestanden terug kan halen.

groetjes Wolfie40a
    < die balk bij deze post

?/
    /?< dit is bob, zet hem in je sig en zorg ervoor dat hij de wereld verovert !

Elite Member ikki007's schermafbeelding
    Bedankt
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsje Bekijk bericht
    dat vindt ik dus ook!
    er moet gewoon een slot op verlotingen komen tenzij je 75 berichten of meer hebt bijv.
    Krijg je spam van Mensen doen gekke dingen voor gratis spullen.

Heb dit topic helemaal over het hoofd gezien, lol

Elite Member ikki007's schermafbeelding
    Bedankt
    0

dat vindt ik dus ook!
    Krijg je spam van Mensen doen gekke dingen voor gratis spullen.

Heb dit topic helemaal over het hoofd gezien, lol

New Member
    Bedankt
    0

Hallo,
    Ik ben inderdaad weinig hier en heb ook nog niet veel op het forum gepost. Dat ik 1 van de winnaars ben die niet of nauwelijks aanwezig ben en toen ik mee deed nog maar net lid was van dit forum daar kan ik weinig aan doen.
    Ondanks dat ben ik wel blij dat ik een 1 van de winnaars was, Maar ik lees veel onbegrip onder de vaste en actieve leden.
    Nu ik wil mij hier niet schuldig over voelen en wil de gewonnen prijs dan wel aan een actief lid geven. Als hij of zij vind dat je hier meer recht op heb dan ik.
    Met vriendelijke Groet:
    Wolfie40a

dat vindt ik dus ook!

< die balk bij deze post

New Member
    Bedankt
    0

Smile Re: Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

wat een onzin, van mij mag je die prijs houden hoor. Puur geluk dat je de winnaar bent geworden.
    Bij de postcodeloterij worden ook net nieuwe leden soms straatwinnar na net lid te zijn geworden. puur geluk kerel.
    het moet gewoon zo zijn. Houden dus die prijs. doet een ander ook denk ik dan maar weer.
    dus mensen niet zeiken gewoon accepteren, het had één ieder kunnen overkomen.

Van harte gefeleiciteerd kerel. het is je gegeund.

New Member
    Bedankt
    0

Ik was ook geen grote gebruiker van dit forum omdat ik hier niet goed mijn weg vond. En heb tot spijt wie het benijdt ook die prijs gewonnen. Ik dacht zo van " het is misschien een reden om hier wat meer te komen, om vriendelijke mensen te leren kennen. Niets is minder waar! Dat gezever over die prijs houdt niet op ! "Ikkie007 elite member" je doet je naam eer aan !Wie zijn jullie feitelijk ? ouwe ventjes of kleine kinderen? Doe zo voort dan zal ik ook snel aan mijn 100 berichtjes komen !
    groetjes van snipsnap, snap je ?

Junior Member NewHaunter's schermafbeelding
    Bedankt
    0

Goe gezegd snipsnap. En ook Arnico.
    De volgende zin is waar.
    De voorgaande zin is onwaar.

New Member
    Bedankt
    0

Hallo winnaars het zij jullie van harte gegund.

Moderator Gollem's schermafbeelding
    Bedankt
    0
    Is bedankt: 243

Even heel kort door de bocht:

iedereen die gewonnen heeft: gefeliciteerd.
    Iedereen die meegedaan heeft, maar niet gewonnen: jammer. Volgende keer beter.
    Iedereen die wat te zeuren heeft: doe gewoon niet mee. Dan hoef je je ook niet te ergeren.

Hier gaat een slotje op.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789

Soortgelijke discussies

1. Babylon tabblad in firefox laat zich niet verwijderen
    By Mona.lisa in forum Opgeloste / Inactieve HJT-logs
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 31 augustus 2012, 18:20
  2. HjT logje laptop opnieuw geinstalleerd
    By michiel2 in forum Opgeloste / Inactieve HJT-logs
    Reacties: 55
    Laatste bericht: 29 januari 2010, 18:29
  3. Inaktief - virus check.
    By Nikos in forum Opgeloste / Inactieve HJT-logs
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 16 mei 2009, 00:56
  4. Opgelost - help,pc is zeer traag
    By wimdeman in forum Opgeloste / Inactieve HJT-logs
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 4 maart 2009, 01:08
  5. gegevensCD branden mislukt. Waarom????
    By lieve in forum Software
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 13 april 2007, 13:18

Regels voor berichten