• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is overal hetzelfde. In de bijbel staat dat dergelijke loterijen uit den boze zijn. Ze veroorzaken hebzucht, afgunst en jaloezie. En dat is ook de werkelijkheid.

Buiten dat is het bedrog. Het zijn dan random winnaars maar blijkbaar is het bij die grote loterijen, Staatloterij, Postcodeloterij altijd de medewerkers, familieleden en kennissen die wat winnen. Ik heb geloof ik zeven jaar automatisch meegespeeld aan de Staatsloterij, Postcode loterij en een paar jaar aan de BankGiro loterij etc. Nooit wat gewonnen. Waar zijn dan die prijzen? Ja, 2,50 of 5,00. Dat is alles. Ik kan overal aan meedoen maar het is altijd niets. Dus kan dat toeval zijn? Dacht ik niet. Die directeuren van die organisaties hebben wel steeds de hoofdprijs met 2,5 ton aan salaris per jaar.

Laat die organisaties hun prijzen die bedrog zijn en toch niet uitkeren maar in hun donkere hol steken, zoals Samson van de PvdA zegt. In de informatie van de Staatsloterij staat, ze maken winnaars uit privacy overwegingen niet bekend. Lariekoek natuurlijk. Immers er zijn vrijwel geen prijswinnaars.

Het kopen van loten is weggegooid geld. Koop maar duizend staatsloten en je hebt nog geen prijs. Waarom dacht je dat bedrijven en andere organisaties vaak gratis 1/5 of volle staatsloten weggeven. Nou, simpel, ze zijn nog geen cent waard. Je zult er nooit een prijs mee winnen en dat weet de Staatsloterij maar al te goed.

Jammer dat ik deze leden nog niet echt cht actief heb gezien.. Ze hebben ook nog onder de 100 berichten allemaal..

Dat ben ik volledig met David eens en ik heb al in een eerdere topic aangegeven dat de zaak stinkt. Het was zo opvallend dat er een grote reeks van nieuwe aanmeldingen/nieuwe leden plaatsvond met mensen van n bericht en een zeer gering aantal berichten en ook met een serie op elkaar lijkende (qua patroon) profielnamen dat iedereen wel kon aanvoelen dat er iets niet klopte. Kwestie van intutie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allereerst vind ik het niet nodig dat wordt verteld hoe geloot wordt.
Een en ander moet op basis van vertrouwen berusten.

Ten tweede vind ik bovenstaand bericht en ook wat David schrijft getuigen van afgunst, waarbij de schrijver van het voorlaatste bericht zich ook nog verschuilt achter de bijbel.

Mijn stelling: zint het je niet, doe dan gewoon niet mee met dit soort verlotingen.
 
Zou handig zijn voor mij, met een klein boertje erbij weet je maar nooit! haha
 
Super bedankt,

Ben er geweldig blij mee ik hoop dat ik mijn bestanden terug kan halen.

groetjes Wolfie40a :)
 
Jammer dat ik deze leden nog niet echt cht actief heb gezien.. Ze hebben ook nog onder de 100 berichten allemaal.. Waarom verdienen hun de prijs terwijl ze nauwelijks iets voor het ncf hebben gedaan? De echte vaste leden die dagelijks nog veel mensen met plezier helpen winnen helaas niks..
Ik heb zelf ook niet meegedaan aan deze verloting omdat ik vind dat ik zelf geen recht had op deze prijs aangezien ik de laatste tijd niet echt actief was tenzij we de bar meetellen.

ik hoop dat Martijn dit leest en er ook echt wat mee gaat doen.

dat vindt ik dus ook!
er moet gewoon een slot op verlotingen komen tenzij je 75 berichten of meer hebt bijv.



Super bedankt,

Ben er geweldig blij mee ik hoop dat ik mijn bestanden terug kan halen.

groetjes Wolfie40a :)
< die balk bij deze post
berichten : 1
 
dat vindt ik dus ook!
er moet gewoon een slot op verlotingen komen tenzij je 75 berichten of meer hebt bijv.

Krijg je spam van ;) Mensen doen gekke dingen voor gratis spullen.

Heb dit topic helemaal over het hoofd gezien, lol
 
dat vindt ik dus ook!
er moet gewoon een slot op verlotingen komen tenzij je 75 berichten of meer hebt bijv.

Krijg je spam van ;) Mensen doen gekke dingen voor gratis spullen.

Heb dit topic helemaal over het hoofd gezien, lol
 
Hallo,
Ik ben inderdaad weinig hier en heb ook nog niet veel op het forum gepost. Dat ik 1 van de winnaars ben die niet of nauwelijks aanwezig ben en toen ik mee deed nog maar net lid was van dit forum daar kan ik weinig aan doen.
Ondanks dat ben ik wel blij dat ik een 1 van de winnaars was, Maar ik lees veel onbegrip onder de vaste en actieve leden.
Nu ik wil mij hier niet schuldig over voelen en wil de gewonnen prijs dan wel aan een actief lid geven. Als hij of zij vind dat je hier meer recht op heb dan ik.
Met vriendelijke Groet:
Wolfie40a:smile:

dat vindt ik dus ook!
er moet gewoon een slot op verlotingen komen tenzij je 75 berichten of meer hebt bijv.




< die balk bij deze post
berichten : 1
 
wat een onzin, van mij mag je die prijs houden hoor. Puur geluk dat je de winnaar bent geworden.
Bij de postcodeloterij worden ook net nieuwe leden soms straatwinnar na net lid te zijn geworden. puur geluk kerel.
het moet gewoon zo zijn. Houden dus die prijs. doet een ander ook denk ik dan maar weer.
dus mensen niet zeiken gewoon accepteren, het had n ieder kunnen overkomen.

Van harte gefeleiciteerd kerel. het is je gegeund.
 
Ik was ook geen grote gebruiker van dit forum omdat ik hier niet goed mijn weg vond. En heb tot spijt wie het benijdt ook die prijs gewonnen. Ik dacht zo van " het is misschien een reden om hier wat meer te komen, om vriendelijke mensen te leren kennen. Niets is minder waar! Dat gezever over die prijs houdt niet op ! "Ikkie007 elite member" je doet je naam eer aan !Wie zijn jullie feitelijk ? ouwe ventjes of kleine kinderen? Doe zo voort dan zal ik ook snel aan mijn 100 berichtjes komen !
groetjes van snipsnap, snap je ? :fun:
 
Goe gezegd snipsnap. En ook Arnico. :wall:
 
Hallo winnaars het zij jullie van harte gegund.
 
Even heel kort door de bocht:

iedereen die gewonnen heeft: gefeliciteerd.
Iedereen die meegedaan heeft, maar niet gewonnen: jammer. Volgende keer beter.
Iedereen die wat te zeuren heeft: doe gewoon niet mee. Dan hoef je je ook niet te ergeren.

Hier gaat een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan