• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit progamma zou mij goed kunnen helpen, vooral door mijn huiswerk die nog wel eens wil verdwijnen:( perongelijk wissen en verkeerd opslaan..... ERG IRRITANT.
 
Wat een handig programma! Mijn kinderen zitten vaak achter de pc en dan wil er wel eens wat verdwijnen....
 
Lijkt mij handig, voor het geval dat.....je weet maar nooit!
 
Ik zou het goed kunnen gebruiken,om dat ik nog wel eens verkeerd doe.
 
Nou, daar zou ik wel raad mee weten, met zo'n handig programma, nu gebruik ik meestal recuva als er weer eens iets verdwenen is :wall:, maar dit lijkt me toch wel een echte topper waar ik ook de files die recuva niet meer kan vinden mee kan herstellen.

zal ik alvast mijn adres sturen? ha, ha. bedankt voor de kans om mee te doen.

ben
 
Ik ben van plan om een nieuwe computer te kopen en volgend jaar in het examenjaar zit zou het erg handig zijn. Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik een belangrijk bestand voor school opeens foetsie was, en "ctrl+z" werkte niet...
In het examenjaar kan ik dat al helemaal niet gebruiken! :)
 
Als je al je foto's weg zijn dan zou ik wel proberen om Auslogics File Recovery aan te schaffen. het is een probleem om je fotos niet meer te zien
 
Lijkt me erg handig zoiets. Zeker met 2 broertjes die graag bestanden verplaatsen/verwijderen op mijn en mijn vaders laptop (waaronder oude familiefoto's)
 
Als ik win....... Dan kan ik hopelijk de vele foto's die per ongeluk zijn gewist van mijn kids, weer terugvinden!!!!

..... En is mijn vriendin ook weer blij!!!!
 
Het zou mijn leven een stuk makkelijker maken!!! Ik probeer mijn zoon te helpen met overgaan naar de derde klas door voor hem woordenlijsten in wrts of teach te zetten, het gebeurt me nu echter regelmatig dat ik een opgeslagen lijst niet meer kan openen doordat er iets mis is met file extensions. Gevolg: al mijn werk en tijd voor niets!!!!! Als dit het ei van Columbus is...............pfoeeeeee!
 
En de 8 winnaars zijn geworden...
*drum rolls*
reactie #16 - Wolfie40a
reactie #32 - Joortje44
reactie #56 - Anouska
reactie #68 - peetals
reactie #82 - NewHaunter
reactie #108 - snipsnap
reactie #123 - GeroldR
reactie #132 - Skater

gefeliciteerd!
 
En de 8 winnaars zijn geworden...
*drum rolls*
reactie #16 - Wolfie40a
reactie #32 - Joortje44
reactie #56 - Anouska
reactie #68 - peetals
reactie #82 - NewHaunter
reactie #108 - snipsnap
reactie #123 - GeroldR
reactie #132 - Skater

gefeliciteerd!

Nou dankje, ga ik zeker gebruiken. Ik wacht af hoe het verder zal gaan.:rules:
 
(Y) Ok, Veel dank. Ik zal het direct eens installeren.

Edit: Werkt goed. :biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik las het bericht zonet.
ik ga het programma morgen downloaden en installeren.

In ieder geval hartelijk bedankt.

Groeten,
Rogier
 
Bedankt ! Ik heb het direct gedownload, maar toen begon ik het te installeren en in de wizard wou ik toch eens lezen waarvoor ik akkoord moest gaan, het ging over een betaling van 39,-- euro of dollar. Waarschijnlijk zal dit wegvallen door de persoonlijke code, spijtig nu twijfel ik toch. Kan me iemand hierover zeggen dat ik het gewoon mag negeren en toch installeren ??? Ik zou het wel graag hebben maar zou me niet graag bedrogen voelen.
groetjes,
snipsnap
 
Super programma! heb al veel dingen weergevonden die ik al heel lang kwijt wasXD hahahahah
bedankt!!
 
Dank u wel, ik was alleen maar bang dat ik nadien een rekening zou krijgen.

---------- Bericht toegevoegd om 22:27 ---------- Vorige bericht geplaatst om 14:17 ----------

Waar blijven de reacties ? Wie werkt er al mee ?
snipsnap
 
En de 8 winnaars zijn geworden...
*drum rolls*
reactie #16 - Wolfie40a
reactie #32 - Joortje44
reactie #56 - Anouska
reactie #68 - peetals
reactie #82 - NewHaunter
reactie #108 - snipsnap
reactie #123 - GeroldR
reactie #132 - Skater

gefeliciteerd!


Jammer dat ik deze leden nog niet echt cht actief heb gezien.. Ze hebben ook nog onder de 100 berichten allemaal.. Waarom verdienen hun de prijs terwijl ze nauwelijks iets voor het ncf hebben gedaan? De echte vaste leden die dagelijks nog veel mensen met plezier helpen winnen helaas niks..
Ik heb zelf ook niet meegedaan aan deze verloting omdat ik vind dat ik zelf geen recht had op deze prijs aangezien ik de laatste tijd niet echt actief was tenzij we de bar meetellen.

ik hoop dat Martijn dit leest en er ook echt wat mee gaat doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Martijn heeft de winnaars niet gekozen, dat heeft een medewerker van Auslogics gedaan. Dit moet ook ergens in dit topic staan.
 
Jammer dat ik deze leden nog niet echt cht actief heb gezien.. Ze hebben ook nog onder de 100 berichten allemaal.. Waarom verdienen hun de prijs terwijl ze nauwelijks iets voor het ncf hebben gedaan? De echte vaste leden die dagelijks nog veel mensen met plezier helpen winnen helaas niks..
Ik heb zelf ook niet meegedaan aan deze verloting omdat ik vind dat ik zelf geen recht had op deze prijs aangezien ik de laatste tijd niet echt actief was tenzij we de bar meetellen.

ik hoop dat Martijn dit leest en er ook echt wat mee gaat doen.

Beste David,

De winnaar(s) word(en) niet gekozen door iemand, maar door het lot. Via random.org laat ik 8 post-nummers selecteren en die winnen. Uiteraard kijken we wel een beetje naar de motivatie, maar zolang een van de random winnaars een beetje een goede motivatie heeft, mag hij of zij winnen.

Overigens zijn de monitor, de waterkoeler en de printer allemaal gewonnen door zeer actieve leden.

~cheers Martijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan