• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vista Upgraden naar Uk versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivent

Junior lid
Lid geworden
22 okt 2011
Berichten
75
Waarderingsscore
0
Beste Ik heb Vista Ultimate op mijn laptop staan NL versie nu wil ik
het om zetten naar Uk versie ik werk anders ook met engels software
Ivm met upgrade windows 7 Ultimate Uk. is daar een pack voor :mellow:

bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm... volgens mij worden in de Vista Ultimate de taalpakketten aangeboden via Microsoft Update. Dit kun je nog even nakijken in de boeken van je opleiding.

Een OS overzetten naar een andere taal is niet mogelijk.
 
Gelukt Thax :)
 
Een OS naar een andere taal omzetten is wel degelijk mogelijk bij vista en windows 7. Pro/ultimate/enterprise kunnen het standaard, andere versies met vistalizator. Bij 7 kan dat alleen zonder SP1.
 
Een OS naar een andere taal omzetten is wel degelijk mogelijk bij vista en windows 7. Pro/ultimate/enterprise kunnen het standaard, andere versies met vistalizator. Bij 7 kan dat alleen zonder SP1.

Je kunt een taalpakket installeren en gebruiken. Maar dat is iets anders dan een OS vanaf de basis in een taal installeren. Vaak blijven er toch relieken over.

Voorbeeld:
Op het werk wordt Windows 7 Enterprise UK uitgerold.
Ik heb de keuze om het NL taalpakket te gebruiken en dat doe ik dan ook.

Wil ik de Rekenmachine opstarten, zal ik Calculator in moeten tikken.
Wil ik het knipprogramma gebruiken, moet ik Snipping Tool intikken.

Als ik de NL-versie heb genstalleerd, werken Rekenmachine en Knipprogramma wel via de NL benaming.

(Start --> Intikken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan