• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

probleem niet verholpen nvidia gt440

Status
Niet open voor verdere reacties.

Night30

Gevestigd lid
Lid geworden
1 feb 2012
Berichten
336
Waarderingsscore
0
Hey mensen,

Ik wou ten allereerste even mijn excuses aanbieden aan de moderators voor mijn gedrag, was niet echt me bedoeling.

Ten 2e ik heb dus tot op heden geen oplossing gevonden voor mijn beelscherm adapter die zich constant er uit schiet..

Nu heb ik een nieuw probleem erbij gekregen en dat is gister gebeurd dat hij een blauw scherm gaf met de text "bad pool header" dat gebeurde gewoon tijdens gamen dat is niet normaal meer..

Nu heb ik echt alle forums afgezocht zelfs nvidia weet geen raad hiermee..

Ik heb mijn onboard ook geprobeerd de radeon 4200 series driver geinstalleerd..

je zult t niet geloven maar zelfs die driver gooit zich zelf eruit..

Dus een ding is zeker het is niet me videokaart die kapot is.

Ik heb combofix gedraaid hij had idd een paar hacktools gevonden en wat trojaanse paarde die zijn inmiddels verwijderd maar het probleem blijf zich voortzetten ik heb geleze dat er heeeeel veel mensen zijn met dit probleem.

Ik kan maar niet vinden waar dit aan lig.

Een of ander software probleem???

Ik heb meerdere keren me hd geformateerd nieuwe installatie ben in bezit van een legale windows enterprise versie 64 bits nu heb ik vernomen dat dit een zeldzame windows is.. een zakelijke maar daar kan het niet aan liggen want andere versies van windows geven het zelfde probleem.

Dr zit gewoon software in die het tegenhoud op een of andere manier?

Kan iemand me aub een goede oplossing geven of advies wat ik zou kunnen doen ik weet me geen raad meer..

Vriendelijk bedankt,

Night
 
Je hebt nu dus een weer je Hijack This geactiveerd, dus is het niet verstandig ook dit probleem aan te pakken nu.
Alles in volgorde maar niet tegelijk!
 
Gelezen je problemen,

Zou ik de boel lekker formatteren, eerst je persoonlijke data opslaan en dan weg ermee...schoon schip maken, en overnieuw installeren.(goede versie)

Das mijn mening.

:wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
allemaal al gedaan werkt allemaal niet 32 bits installeer ik niet meer want die gaat max tot 3,37 gig daar heb ik dus weinig aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan