• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan geen filmpjes bekijken van bbc enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GorillazFanWendy

Junior lid
Lid geworden
3 dec 2011
Berichten
39
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik kan geen filmpjes bekijken van de bbc site en andere sites van Engelse tv-zenders, dat is niets nieuws wat dat kan volgens mij niemand vanuit Nederland. ;)
Maar goed, om dat wel te kunnen doen, heb ik tor genstalleerd en nu geeft hij inderdaad op de pagina van de video's die ik wil zien niet meer aan dat ik niet gemachtigd ben om de video te bekijken vanaf mijn huidige positie.

Nu heb ik echter een ander probleem. Er wordt constant gezegd dat ik adobe flash player versie 10 of hoger moet downloaden om een video te kunnen bekijken, terwijl ik flash player 11 al lang op mn computer heb zitten. Toch maar gedownload, meerdere malen zelfs, voor zowel internet explorer als firefox maar hij blijft het maar steeds vragen. Ook heb ik Java geupdate, maar niets blijkt te helpen....

Zou iemand mij kunnen helpen dit probleem op te lossen zodat ik de video's wel kan bekijken?

Mijn besturingssysteem is vista en ik heb IE9 met (dat geeft de flash player download in ieder geval aan) 32-bits en firefox.

Alvast bedankt
 
Oke, weet je dan toevallig ook hoe ik video's van sites als de bbc kan bekijken, dan zonder het gebruik van tor?
 
Indien je met Firefox surft is de add-on FoxyProxy mogelijk de oplossing.
 
FoxyProxy heb ik ook al, maar dan blijft hij juist aangeven dat ik vanaf mijn positie de filmpjes niet kan bekijken.
Zou de installatie van bijvoorbeeld quicktime het prbleem van tor verhelpen, of kunnen de filmpjes op een site niet met een andere player worden afgespeeld dan staat aangegeven?
Want nu kan ik via firefox, zonder het gebruik van tor, ook geen filmpjes van youtube meer kijken, omdat hij flash player dan ook nodig heeft en die doet het niet.
 
Flash player en active x zijn allebei up to date en ingeschakeld. Verder staat ook silverlight, shockwave en quicktime erbij, ingeschakeld en up to date.
Als ik hidemyass gebruik, blijft hij zeggen dat ik het filmpje niet kan kijken vanuit mijn positie.
 
Tor en flash gaat niet samen.
Lees punt b bij de torbrowser.

Heb je de bbc link waarom het gaat.

Er zijn addons die het wel mogelijk maken zonder de flash tool toch naar flash-filmpjes te kijken.

Het hoe en waarom het dan wel werkt is mij niet duidelijk.
Ik vermoed dat het signaal meteen wordt geconverteerd of zo.

Omdat je met tor (routing) werkt , heb je niet een vloeiend , maar schokkerig beeld.
Maar het is allemaal goed te volgen.

Tor raadt het gebruik van addons af, omdat de anonimiteit niet meer gegarandeerd kan worden.
Daarom staat flash ook uitgeschakeld in torbrowser (firefox-portable)

Andere Engelse site's als de bbc zijn gewoon goed te zien.

http://www.nationaalcomputerforum.nl/attachment.php?

attachmentid=4302&stc=1&d=1330192175

zoals je ziet ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas even een ander laten proberen, probeer het later nog wel even ...

Kan je nog even zeggen of jij ook ziet wat hier te zien is op het plaatje?

Ik heb nl het vermoeden dat jij die leeuwen niet ziet. Dit is gewoon met een proxie uit Engeland gedaan, maar zoals je op het andere plaatje zien kan, (wat je krijgt als je op play klikt) is de inhoud weg en wordt er gevraagd om later terug te komen.

Bekijk bijlage 4300

Bekijk bijlage 4301

En kan je met die torbrowser wel andere filmpjes (adobe flash) bekijken?
Gewone youtube filmpjes zeg maar ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik op de link van de plaatjes klik, zegt hij dat die pagina niet bestaat. In je vorige berichtje, dat je zelf hebt verwijderd ;), kon ik de plaatjes wel zien, en toen gaf ie inderdaad aan dat de inhoud niet afgespeeld kon worden, ofzo...

Maar filmpjes van youtube doet ie ook niet. Via internet explorer wel, maar daar werkt tor niet mee, maar firefox kan die filmpjes niet afspelen, dan geeft ie een error.
 
Ik waardeer het heel erg dat je dit allemaal voor me uitzoekt, maar het probleem is juist omdat ik het filmpje niet kan bekijken, weet ik ook niet zeker of het wel de goede is. Ik ga ervan uit dat het wel de goede is. Ik weet alleen niet wat er precies allemaal in het filmpje voorkomt, aan dieren. Ik weet wel dat er een stukje over en te vroeg geboren giraffe gaat, een stukje over een tapir en een stukje over andescondors die worden gevoerd. Je vroeg hierom in een vorig berichtje. Ik weet niet of er ook orang oetans en leeuwen in voorkomen, maar dat zou best kunnen.
Ik hoop dat je hier wat aan zult hebben :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan