• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wel verbonden met internet, maar kan niet surfen op internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unknown

Nieuw lid
Lid geworden
25 feb 2012
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,

Ik heb vele dingen geprobeert maar ik ben echt ten einde raad. Daarom ga ik op dit forum kijken in de hoop dat jullie een oplossing voor me hebben. Dit is de situatie waar ik nu al eventjes mee zit:

Ik heb een laptop waarmee ik altijd op wireless internet kan. Mijn leven heeft een negatieve draai genomen en daardoor ben ik moeten verhuizen. Ik ben gedwongen om op leefloon te leven en is het dus onmogelijk om zelf een wireless internet connectie te kopen. Daarom ging ik op zoek naar wireless punten in mijn buurt. Ik vond er rond de 10 waarvan 8 beveiligd. Ik ging op de eerste en die ging perfect. Ik heb daarop een paar dagen kunnen surfen maar om de n of andere reden is die internet connectie er enkel 's avonds laat (meestal rond 20u) . De andere connectie heet 'linksys' en geeft perfecte connectie aan. Als ik probeer te verbinden, gaat dit allemaal perfect en mijn laptop zegt dan ook dat ik verbonden ben met het netwerk 'linksys'. Echter wanneer ik internet opendoet komt er 'Error 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Kan het DNS-adres van de server niet oplossen'. Ik heb al vele dingen geprobeerd, maar ik hoop echt dat n van jullie dit voor me kunnen oplossen.

Gelieve zo snel mogelijk te antwoorden.

Alvast bedankt,

Unknown
 
Als je laptop op andere netwerken kon surfen maar niet op die "linksys" dan is er zeer weinig wat je kan doen. De eigenaar van dat netwerk zal een ander soort beveiliging gebruiken zonder netwerksleutel.
 
Bedankt voor het antwoord, maar is er dan geen methode om zijn beveiliging te omzeilen? Of ga ik dan weer de illegale kant op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan