• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

serie spoed seizoen 1,2,3

Status
Niet open voor verdere reacties.

yourdjeric

Gevestigd lid
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
447
Waarderingsscore
0
hallo.

Ik probeer al enige tijd de serie:

"Spoed" te verkrijgen maar weet hem nergens te koop staan.

Het gaat om seizoen 1, 2 en 3

iemand een sugestie?
 
Re: serie speod siezoen 1,2,3

Heb even voor je rond zitten kijken, maar het lijkt erop dat bol.com en andere online shops het niet meer in huis hebben. Je zou misschien een e-mail kunnen sturen om het aan te vragen. Op marktplaats vond ik het ook niet. Anders kan je misschien ook contact opnemen met een winkel in de buurt die films / series verkoopt. Kijken of hun eraan kunnen komen. :)
 
Re: serie speod siezoen 1,2,3

Zet eens een tekoopgevraagd advertentie op marktplaats.
 
Re: serie speod siezoen 1,2,3

Hallo yourdjeric :)

Spoed serie 1 hebben we hier thuis lang geleden ooit gekocht. Maar vervolgseries zijn volgens mij nooit op dvd uitgekomen. Ik heb ze iig nooit gevonden. :unknown:

Je bedoeld toch de Vlaamse serie met o.a. Gijsbrecht h?

Groetjes,

Dave
 
Re: serie speod siezoen 1,2,3

Hallo yourdjeric :)

Spoed serie 1 hebben we hier thuis lang geleden ooit gekocht. Maar vervolgseries zijn volgens mij nooit op dvd uitgekomen. Ik heb ze iig nooit gevonden. :unknown:

Je bedoeld toch de Vlaamse serie met o.a. Gijsbrecht h?

Groetjes,

Dave

ja die! damn ik wil ze vet graag he maar kom er niet aan. kan je niet aub een kopie maken? evt tegen vergoeding uiteraart?
 
Ik zou ze ook wel willen hebben. Heb toen seizoen 1 ooit wel gevonden, maar de seizoenen erna niet. Wel jammer. Op IMDB staat dat ze gewoon 11 seizoenen hebben gemaakt. Als die serie zo populair was, dan zou je toch verwachten dat het op DVD wel ergens te vinden is.
 
deze keek ik toen ik klein was met me moeder en zus met cisse enzo :D (offtopic)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan