• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

traag internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lambik65

Gevestigd lid
Lid geworden
16 feb 2012
Berichten
214
Waarderingsscore
5
Iedere dag tussen 9:30 en 10:00 wordt mijn internet een stuk trager, ik heb al van alles nagekeken, maar kan geen oorzaak vinden

ik heb ziggo alles in 1 plus

dan moet mijn download snelheid 50 mb p/s en upload 5mb p/s zijn

's morgens en 's avonds haal ik dat zonder moeitje
maar overdag kom ik niet eens in de buurt



wat zou de oorzaak kunnen zijn, of ligt het aan ziggo

ik heb als ik de test doet, geen programma's lopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe ben jij met internet verbonden, gedraad of draadloos?
En welke Windows versie gebruik jij?
 
oke ff vergeten te vermelden

het is op 2 computers, 1 bedraad, en 1 draadloos (wpa2)

en op beide computers draait windows vista

en dit probleem heb ik al sinds 3 maanden, terwijl er in mijn huis niets veranderd is

als er meer vragen zijn stel ze gerust
 
Kijk eens in de config van je router of er mogelijk iemand onbevoegd van je wifi gebruik maakt. Je kunt ook gewoon key en wachtwoord aanpassen.
 
heb ik ook al aan zitten denken.
maar als ik windows verkenner open, en klik op netwerk zie ik alleen mijn computers, en als de laptop uit is, zie het lampje van de router, van de wifi ook niet knipperen. Dus volgens mij is dat het ook niet.

maar zal toch eens mijn wachtwoord veranderen.

schaat het niet dan baad het niet (of zo iets)

En dat voorbeeld van breedbandwinkel, heb ik wel eens erger gezien, had toen maar 1,7 mb down
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan