• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Live Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DevilandMoon

Gast
Sinds een paar dagen loopt mijn MSN de godganse tijd vast. Het begon er op school mee dat het vast liep en ik er niks meer mee kon maar toen deed ie het thuis wel gewoon nog naar behoren op dezelfde laptop. dus ik ging er vanuit dat het aan het internet van school lag. nu begint het echter hetzelfde te doen thuis en ik word er dood maar dan ook echt dood moe van...

Ik heb programma al opnieuw gedownload maar dit heeft niet geholpen. het is nu zelfs zo ver dat ik niet mijn mail meer in mijn mailbox kan openen maar dat ik via hotmail.com mijn mail moet gaan openen...

de versie die er altijd op heeft gestaan is 15.4 en hier heb ik nooit problemen mee gehad tot dus een paar dagen geleden. Ook kan mijn norton virusscanner geen virus vinden dus ik weet nu echt niet meer waar het aan moet liggen.

Iemand ideen of een manier hoe ik dit kan oplossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan