• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Look van het forum volledig anders ???

weet niet of het intussen al aangepast is, of dat het uberhaupt aangepast moet worden, maar in (zo uit me hoofd) aan de bar\welke muziek luister je nu\ is het me opgevallen dat het forum YouTube links niet automatisch meer herkent en omzet naar videos
 
Ik moet toegeven dat het went.
Ik heb er alleszins vandaag al geen probleem meer mee, met de nieuwe look :smile:
 
sorry dit trek ik niet.
Bugg is gone....
wie deze layout koos was nie wakker ..

Bugger....

Vaarwel (al kan ik wel tot ziens zeggen denk ik), heb met plezier je berichten mogen lezen.

@iedereen die bezig is met de overgang: je houdt altijd mensen die niet tegen veranderingen kunnen en om het minste geringste al gaan schreeuwen. Niks van aantrekken :) Was bij Hyves destijds niks anders, en bij de Facebook timeline nu ook niet.
 
Tegen iedereen die dramatisch loopt te doen om hoe iets eruit ziet en wil vertrekken: DOEI!

Persoonlijk vind ik het er een beetje grauw uitzien, alleen heeft lieve wel gelijk. Het went vrij snel. Gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.
 
Klopt, het is niet zo messcherp meer door het lichte tintje wat de pagina's hebben, maar ik heb er niet bepaald problemen mee...
Algehele look is wel lekker modern, al moet ik nog steeds wennen aan de topiciconen :D
 
ik trek dit niet omdat het totaal anders is, ik had een stijl/ manier om dit forum te lezen cq mn posts bij te houden.
nu is het dusdanig anders dat werkelijk alles compleet veranderd is.

daarnaast, stel je eens voor,,

je bent monteur, je gereedschappen liggen netjes geordend, en alles is op zijn plaats, en je weet direct te vinden wat je zoekt, cq nodig hebt.

dan ben je 2 dagen ziek, en is er een manager die jou plek even waarneemt,, hij reorganiseerd jou vaste werkplek, en na 2 dagen kom je terug en kan je werkelijk niets meer vinden waar het lag .

dat,,, trek ik dus niet..

Bugger

im off
 
ik trek dit niet omdat het totaal anders is, ik had een stijl/ manier om dit forum te lezen cq mn posts bij te houden.
nu is het dusdanig anders dat werkelijk alles compleet veranderd is.
Bugger

im off

Hoi Ton,

wat maak jij er een probleem van.
Vrijwel alles is er nog en werkt in principe hetzelfde.
Gemakhalve vergeet je dat in de vorige forumsoftware er een aantal add-ons inzaten, die er nu nog niet zijn.
Zo vind ik het het jammer dat mijn in mijn ogen mooie profielpagina er niet meer is en nu eruit ziet als een eenheidsworst.
Maar afwachten wat er straks weer mogelijk wordt via extra software.
En ja, ik vind de kleurkeuze van de makers van deze forumversie ook abominabel, met als gevolg dat ik eerst een teletubbiegevoel kreeg.
Maar alles went en ik heb zelf al hele mooie staaltjes gezien wat vormgeving betreft in Themes.
Dus heb ik er vertrouwen dat alles goed komt.
En heb je ook niet gemerkt dat vooralsnog alles veel sneller werkt?
 
ik trek dit niet omdat het totaal anders is, ik had een stijl/ manier om dit forum te lezen cq mn posts bij te houden.
nu is het dusdanig anders dat werkelijk alles compleet veranderd is.

daarnaast, stel je eens voor,,

je bent monteur, je gereedschappen liggen netjes geordend, en alles is op zijn plaats, en je weet direct te vinden wat je zoekt, cq nodig hebt.

dan ben je 2 dagen ziek, en is er een manager die jou plek even waarneemt,, hij reorganiseerd jou vaste werkplek, en na 2 dagen kom je terug en kan je werkelijk niets meer vinden waar het lag .

dat,,, trek ik dus niet..

Bugger

im off


Als dat zo zou zijn, dan ga ik rustig aan in de baas z'n tijd mijn gereedschapskist weer opruimen zoals ik het wil. Gelijk even koffie erbij, alles mooi oppoetsen enzo.

Maargoed, dit is een forum, en geen gereedschapskist. De mensen die hier berichten plaatsen zijn nog steeds hetzelfde. Je zit hier nu al 2 jaar, en het gaat je blijkbaar heel gemakkelijk af om weg te gaan, alleen om het uiterlijk.
 
Bugger is een perfectionist. Die mensen moeten altijd alles op dezelfde plaats hebben en alles moet perfect functioneren en dat zie je bij mensen die overal en altijd de controle over willen houden. Ik voel me daar ook het beste bij en het werkt ook. Nadeel is dat bij veranderingen je alles opnieuw moet verwerken en instellen.

Mijn eerste reactie was te snel, te dramatisch en overdreven. Maar ja, bij mij moet dat ook goed en snel functioneren. Bij 40.000 mappen en alles constant in beweging en nieuwe aanmaken moet dat allemaal vlot lopen. Maar als je niet 'werkt' op een pc en alleen deze gebruikt om een beetje te surfen en gamen dan maakt het niet uit.

Het uploaden van bijlagen werkt niet en de beheerbijlagenknop ook niet. Ik ga de rest niet allemaal meer nakijken, want ik heb wel wat anders te doen. Ik heb het contrast al maximaal ingesteld en de kijkhoek gewijzigd. Het scherm staat nu onder een hoek i.p.v. 5 graden zo'n 15-20 graden.

Ik vond die oorspronkelijke blauwe kleur/balken beter. Sorry voor mijn eerste reactie, ik had beter eerst even kunnen afwachten. Ik weet dat er altijd op de achtergrond keihard gewerkt wordt om de zaak te verbeteren. Met dank daarvoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is toch helemaal niks mis met deze layout? (behalve dat ze idd niet scaled). Volgens mij zitten hier heel wat conservatievelingen..

Wat ik wel raar vind - en ik weet niet of het enkel bij mij is - is dat ik nu moet dubbelklikken om te reageren (dus op de knop "Reageren op discussie"), vooraleer ik de volledige editor krijg.

Grtz!
 
Zo vind ik het het jammer dat mijn in mijn ogen mooie profielpagina er niet meer is en nu eruit ziet als een eenheidsworst.

In de opties bij je profiel kun je aangeven dat je de opmaak van de gebruiker wilt negeren. Default staat dit aan. Misschien dat het dan opgelost wordt?
 
In de opties bij je profiel kun je aangeven dat je de opmaak van de gebruiker wilt negeren. Default staat dit aan. Misschien dat het dan opgelost wordt?

Leuk, maar niet van toepassing.
Die optie zie ik namelijk wel op andere profielpagina's - klik ik er op gebeurt er echter ook niks.
En op mijn eigen pagina heb ik niet de beschikking over die optie.
Wat ik trouwens eerder zag toen ik op themes zocht voor Vbulletin, schijnt er extra software genstalleerd te moeten worden, om de profielpagina te kunnen veranderen.

Edit: vreemde zaak overigens, heb net weer mijn pagina bekeken en nu is de oude kleur blauw terug.
Mogelijk heeft dat te maken doordat ik elders gebruik heb gemaakt van die opmaakmogelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
Even de laatste "/" weghalen, Tallboy, dan kunen wij ook meegenieten.

De lay-out lijkt zeer sterk op de mobiele lay-out van SMF. Ik vind het best wel mooi, maar ik ben het met Tallboy eens dat het contrast magertjes is.
 
Wat ik ook doe, ik krijg de afbeeldingen niet in beeld.

ncfm.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie het... Een puntje van aandacht voor de administrators.
 
Wat ik ook doe, ik krijg de afbeeldingen niet in beeld.

Als je rechts op "Embed this image" klikt vind je bij "Direct Link" de links die je tussen de [noparse]
[/noparse] tags kan gebruiken op het forum. Hiervoor moet ingelogd zijn van ImageShack, beetje stom. De code die bij "Forum" staat kan je rechtstreeks gebruiken op het forum:



Uploaded with ImageShack.us

Zoals je ziet wordt er dan wel een linkje terug naar imageshack bijgeplakt! Kan je gerust weghalen.

@Gollem: ligt dus niet aan de forumsoftware, maar aan de manier waarop ImageShack url's intern rewrite, zie de verschillen:

1) http://imageshack.us/photo/my-images/9/69897033.jpg
2) http://img9.imageshack.us/img9/752/69897033.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan trouwens wel plaatjes laten zien van mijn eigen website. Heb ik zojuist getest.

Misschien omdat jouw imageshack in de US zit? (zeg ik zo maar, niet gehinderd door enige kennis).

Kun je het eens proberen met plaatje vanaf een NL website?
 
@Gollem: zie mijn toevoeging onderaan mijn vorige post
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan