• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade niet helemaal gelukt

Verdorie, had gisteren een lang bericht naar Daan gestuurd en nu kan ik het weer opnieuw typen:(
 
Ik vind het er best leuk uit zien, maar het is idd ff wennen.
K ben wel blij dat er nu een mobiele versie is (die gebruik ik nu), deze werkt goed, veel overzichtelijker dan met de vorige versie.
 
Ik kreeg ook die code (username)

Ben het al gewend:) want op Pretparken.be hebben ze dez versie al :)
 
2cco1fd.gif


groet, mericya
 
Kortom, het forum is er op achteruit gegaan, helaas.
 
Och ik vind het geen stap achteruit. maar het is idd even wennen...
 
ik begrijp dat het niet goed gelukt was, ik had dat ook met een forum dat ik had...
bij een upgrade was er iets met vblog ofzo..
 
Kortom, het forum is er op achteruit gegaan, helaas.
Tenzij je gewoon constructief en opbouwend vertelt wat je dan achteruit gegaan vindt. Met zo'n opmerking kunnen we helemaal niets. Zonder uitleg waarom je iets vindt kunnen we niets aanpassen en blijft het zo. Als je vertelt wat er is, kunnen we er iets mee.

Och ik vind het geen stap achteruit. maar het is idd even wennen...
Thanks!

ik begrijp dat het niet goed gelukt was, ik had dat ook met een forum dat ik had...
bij een upgrade was er iets met vblog ofzo..
De upgrade an sich is gelukt, alleen niet op de database die we wilden. Er mist nu ongeveer een week aan data, waarvan we niet weten of we dit terug kunnen plaatsen.

We blijven in ieder geval op deze database werken en gaan er gewoon weer lekker op los posten.

---------- Post added at 21:05 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

2cco1fd.gif


groet, mericya
Dank je, dat doet goed :)

---------- Post added at 21:06 ---------- Previous post was at 21:05 ----------

Ik vind het er best leuk uit zien, maar het is idd ff wennen.
K ben wel blij dat er nu een mobiele versie is (die gebruik ik nu), deze werkt goed, veel overzichtelijker dan met de vorige versie.
Thanks, dat wennen komt als het goed is vanzelf. De mobiele versie vind ik zelf ook wel handig voor onderweg :)
 
Ik vind het mooi, natuurlijk nog een beetje bijpoetsen, maar het ziet er gewoon gelikt uit. Misschien weer eens een banner ontwerp wedstrijd houden?
 
Is idd even wennen, ik.mis wel de actieve topics button :wall: :surrender
 
Old back!
 
Mij niet. Alles is veel sneller en mooier! :D
 
Mij niet. Alles is veel sneller en mooier! :D

Mooier vooral niet. Waarom zou je sowieso een forum updaten... Goed is goed. Het brengt toch altijd weer nadelige gevolgen met zich mee...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het mooi, natuurlijk nog een beetje bijpoetsen, maar het ziet er gewoon gelikt uit. Misschien weer eens een banner ontwerp wedstrijd houden?
Daar hebben we het al over gehad, die gaat er zeker komen, we moeten alleen nog even kijken wanner :)

---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 21:21 ----------

Hier kunnen we dus niets mee. Leg eens uit waarom, dan kunnen we versie 4 misschien updaten zodat je de oude niet terug wilt. En ding kan ik je verzekeren vbulletin v3.8 komt niet meer terug.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan