• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade niet helemaal gelukt

Daar hebben we het al over gehad, die gaat er zeker komen, we moeten alleen nog even kijken wanner :)

---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 21:21 ----------


Hier kunnen we dus niets mee. Leg eens uit waarom, dan kunnen we versie 4 misschien updaten zodat je de oude niet terug wilt. En ding kan ik je verzekeren vbulletin v3.8 komt niet meer terug.

Het allerbelangrijkste vind ik dat die threads weer terugkomen!
 
Wat bedoel je daar mee? Dat de je weer threads van vorige week ziet?
 
Waarom zou je sowieso een forum updaten... Goed is goed. Het brengt toch altijd weer nadelige gevolgen met zich mee...

De reden om te updaten is o.a veiligheid. Hierdoor heb JIJ minder kans dat je account gehackt wordt en dergelijke dingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien nu eens tijd voor een echte ncf STYLE :p
 
Ik schrok me lam vanochtend. Door de pasteltinten kon ik niet goed meer alles zien. Tja, je monitor iets beter afstellen helpt dan wel. :)

Ik was daarna meteen om. Alles werkt sneller en beter. Alleen jammer van die week posts. Maar als dat het ergste is.....

Al met al is dit een goede stap geweest. Keep up the good work guys.
 
Hey, verrek, ja... de banners zijn weg :yahoo: :worship: :yahoo:

:adpower:

Tja BTW ben ook best wel blij dat de smileys er nog allemaal zijn, sommige zijn best schattig...
 
Hey, verrek, ja... de banners zijn weg :yahoo: :worship: :yahoo:

:adpower:

Tja BTW ben ook best wel blij dat de smileys er nog allemaal zijn, sommige zijn best schattig...

:rules::rules::rules::rules::rules::rules::rules::rules::rules::rules:
 
Ik vindt het forum er wel goed uitzien nu hoor! alleen krijg ik als ik inlog iets van bbusername ofzo..

En gisteren kon ik wel inloggen maar ik kon geen berichten plaatsen/nieuwe treads starten..
 
wat ik nog wel mis, is de thanks knop (of zie ik die over het hoofd?).
 
Nee hoor die zie je niet over de kop denk ik ik zie hem namenlijk ook niet!..
 
Wel, YdieresiS, ik zal even een lijstje van pluspunten en minpunten maken:

Allereerst de minpunten:
- Automatisch inloggen werkt niet meer (met optie aangevinkt, en ook nog de optie 'Wachtwoord Onthouden' van Google Chrome, het wil niet baten, bij elk bezoek moet ik opnieuw inloggen)
- De layout; De vorige vBulletin versie was wat grover van bouw, om het maar zo te zeggen. Nu is alles veel fijner (en dan bedoel ik niet de vorm van 'goed'), waardoor sommige opties lastig te vinden zijn. Hieraan valt overigens wel te wennen.
- De mengeling van talen, ik zie zowel Engels als Nederlands.
- De header, ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar de vorige zag er zowel professioneler als mooier uit, in de huidige header zitten een aantal linkjes verwerkt, wat het geheel er naar mijn idee niet mooier op maakt.


Pluspunten:
+ Die vervelende Social Network balk aan de rechterkant van het scherm is verdwenen.
+ De AutoSave functie bij het typen van onder andere deze tekst, ik weet niet hoe het in de praktijk werkt, maar als het werkt zoals ik denk dat het werkt is het fantastisch, want door de spatie-in-de-topic-titel-fout heb ik menige lappen tekst opnieuw moeten typen.



Ik hoop dat je hier iets mee kan, mijn verontschuldigingen voor mijn vorige bericht, daar had je inderdaad niks aan. ;)
 
- Automatisch inloggen werkt niet meer (met optie aangevinkt, en ook nog de optie 'Wachtwoord Onthouden' van Google Chrome, het wil niet baten, bij elk bezoek moet ik opnieuw inloggen)
Tijdelijke oplossing kan zijn door te gaan naar http://www.nationaalcomputerforum.nl .
Bij deze link moet je altijd opnieuw inloggen: http://nationaalcomputerforum.nl . Mogelijk staat die standaard zo ingesteld in je browser (was bij mij ook het geval.

Wat je overige minpunten betreft; we zijn ons daarvan bewust en zullen daar zeker nog aan werken!
 
Heb zelf geen problemen met het automatisch inloggen, maar ik heb de optie in crome aanstaan dattie de laatst geopende pagina's opnieuw opent bij het opstarten...
 
Het oude forum was wat overzichtelijker. Maar het is wennen, ik denk dat het wel goed komt.
 
Haha,ik was een tijd niet online en ik tikte het in in mn browser,ik dacht WTF waar ben ik nou weer beland :p
Ik vind het er mooi uitzien!!
 
Haha,ik was een tijd niet online en ik tikte het in in mn browser,ik dacht WTF waar ben ik nou weer beland :p
Ik vind het er mooi uitzien!!
Welkom in de 21ste eeuw :p
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan