• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade niet helemaal gelukt

Maar ik vind wel dat er een iets mooier lettertype gebruikt mag worden voor de titel "nationaal computer forum" bovenaan de pagina(s)...
 
Ik had me als nieuwe gebruiker op dit forum geregistreerd op 30 maart ll. Bij de forumupgrade is mijn account blijkbaar gewist, heb zonet mijn account (gelukkig was zelfde naam terug beschikbaar) opnieuw aangemaakt. Ik weet niet in hoeverre nog andere leden gewist zijn bij de upgrade?
Helaas is ook mijn volledige thread in de HiJack-This sectie verloren gegaan... Zouden die verloren HiJack-This threads nog terugkomen of zijn we die voorgoed kwijt?

Verder wel toffe layout en mooi nieuw jasje!
 
Vanwege problemen met de database hebben ze een oudere backup teruggezet. Hierdoor zijn inderdaad berichten verloren gegaan en kan het dus ook zijn dat jouw account ten tijde van de vorige backup nog niet was aangemaakt. Men wil nog proberen de goede backup terug te plaatsen, maar ik weet niet of dat gaat lukken.
 
Voorzover ik heb begrepen gaan ze gaan backup meer terug zetten en gaan we nu gewoon door met wat we hebben..
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan