• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade niet helemaal gelukt

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien zien is de update niet goed gegaan. Er is nu een database terug gezet van vorige week. Hierdoor zijn een aantal berichten niet meer aanwezig op de server. Er is een back-up van gisteravond en deze zal zoals het lijkt binnenkort terug geplaatst worden.

Voor nu wordt er gekeken hoe dit probleem opgelost kan worden.

Groeten,
YdieresiS
 
Re: Upgrade niet gelukt

hoe dan ook
ik vind het forum er echt mooi uitzien nu
greetz kokkie2
 
Re: Upgrade niet gelukt

hoe dan ook
ik vind het forum er echt mooi uitzien nu
greetz kokkie2

Vond de vorige eigenlijk veel overzichterlijker
 
Re: Upgrade niet gelukt

Dan zien jullie allemaal iets anders dan mij :p Hier ziet het er niet uit :p
 
Re: Upgrade niet gelukt

Mee eens eerlijk gezegd
 
Re: Upgrade niet gelukt

Zien we eigenlijk wel hetzelfde Ydie?
forumnuy.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Upgrade niet gelukt

Ja Samuel
 
Re: Upgrade niet gelukt

De layout is bij mij wel goed, alleen zie ik een mix van nederlandse en engelse termen. Ik zag bij het inloggen ook een code voorbijkomen waar een username zou moeten staan.

Wat is nu de bedoeling? Want als we nu gaan forummen en je zet later de nieuwere backup terug, dan mist er weer een stel andere berichten.
 
Re: Upgrade niet gelukt

Met de database back-up kan ik helaas niets, dit is iets dat ViOpTo regelt. Ik heb Jeroen gevraagd wat nu de bedoeling is, maar hier nog geen reactie op gehad. Bij mij is de lay-out helemaal niet goed.
 
Re: Upgrade niet gelukt

Samuel, we zien niet hetzelfde:

naamlooskx.png



Maar ik ben blij dat jullie niet dat rommeltje zien wat ik zie :p
Heb hier mijn cache, temporary internet files en DNS ook al eens geleegd, maar dat lost niets op.



Op mijn mobiel ziet het er wel goed uit. Zal dan wel iets te maken hebben met de instellingen in het bedrijfsnetwerk hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Upgrade niet gelukt

Nog een weird verschijnsel, ik zie nu te tekst van mijn vorige post in het quick reply venster verschijnen.

De layout is bij mij ook in internet explorer wel goed (win7, msie 9). Of gebruik jij een oudere versie? Want dat lijkt wel xp.
 
Re: Upgrade niet gelukt

Het is internet explorer 8 op windows XP.

Als je een nieuw bericht wil posten verschijnt er inderdaad tekst uit je vorige bericht in een venster. Ik kan alleen nu niet zien of dat mijn quick reply venster is, ik heb hier nog een ander tijdelijk tussenvenster staan ofzo. Vet weird.
 
Re: Upgrade niet gelukt

XP/MSIE8 ziet er in virtualbox bij mij ook goed uit.
 
Re: Upgrade niet gelukt

Dan zal het hier echt een lokale instelling zijn, of een DNS server die nog niet goed wijst naar allerlei afbeeldinge ed.
 
Re: Upgrade niet gelukt

Het is wennen inderdaad.
En ik ben benieuwd of het gaat lukken om de de verloren gegane gegevens alsnog terug te krijgen.
Want de Hijack This sectie heeft daardoor een enorme aderlating ondergaan.
 
Re: Upgrade niet gelukt

Mooie vooruitgang, jammer dat er een rollback is. Aangezien deze backup niet zo heel oud is en hij al een tijdje live is zou ik deze aanhouden in plaats van alsnog een nieuwere plaatsen. Voorkomt een hoop verwarring denk ik.
 
Re: Upgrade niet gelukt

We zijn nu aan het overleggen wat we doen.
 
Re: Upgrade niet gelukt

Qua uiterlijk moest ik even wennen aan de lieve pasteltinten van vBulletin 4. Maar ik vind het zeker niet lelijk. Eigenlijk wel mooi!

Jammer dat er zoveel berichten verdwenen zijn. Daardoor heeft het nauwelijks zin om nog te reageren op vragen die vr vandaag gepost zijn. Daarop zijn immers hoogstwaarschijnlijk al antwoorden gekomen (en weer verdwenen door de niet helemaal gelukte upgrade).
Alleen van mij zijn al zeker 25 posts verdwenen en zo'n zware poster ben ik nu ook weer niet. Vreemder vind ik dat wanneer ik nu mijn eigen profiel bekijk en daar klik op 'Find latest posts', ik als resultaat krijg: "Sorry, er zijn geen resultaten gevonden." Ik zou dus nog nooit wat gepost hebben op dit forum?!

Verder viel het mij op dat de bedankknop met de opgestoken duim is verdwenen. Het leek me juist een aardige geste om iemand op die manier te bedanken voor een goede bijdrage.

Aanvulling: ik scroll even naar beneden en zie daar het volgende:
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag reageren op berichten
Je mag bijlagen versturen
Je mag jouw berichten bewerken
Waarom mag ik geen nieuwe discussies starten? Heb ik iets misdaan of is dit een vergissing?

Aha, ik snap het al: dit is een mededeling van het NCF. Daarin mag ik geen nieuwe discussie starten. In elk ander onderdeel van het forum mag ik dat wel. Het kwartje is gevallen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zitten nog wel wat kleine foutjes in, maar over het algemeen vind ik het er leuk uitzien. Vond de vorige er wat overzichtelijker uitzien, maar dat terzijde.
 
Re: Upgrade niet gelukt

Aha, ik snap het al: dit is een mededeling van het NCF. Daarin mag ik geen nieuwe discussie starten. In elk ander onderdeel van het forum mag ik dat wel. Het kwartje is gevallen...
Ik wilde het net gaan uitleggen, toen ik je aanvulling zag staan :p

---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:41 ----------

Zitten nog wel wat kleine foutjes in, maar over het algemeen vind ik het er leuk uitzien. Vond de vorige er wat overzichtelijker uitzien, maar dat terzijde.
Het is ook even wennen. De foutjes zullen we eruit halen als we deze ontdekken.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan