• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Veilige Modus verwijderen in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 137906

Gast
Hallo,

Ik heb onlangs het programma Timeslot geinstalleerd voor de computer van mijn broertje om zijn computergedrag wat te beperken. Nu was hij hier zelf niet zo blij mee en heeft hij ontdekt dat als hij zijn pc opstart in veilige modus dat TimeSlot dan niet automatisch opstart, waardoor hij dus weer ongestoord kan gamen.

Weet er iemand een oplossing, bijvoorbeeld de veilige modus verwijderen/uitschakelen of evt. TimeSlot als standaardprogramma instellen voor de veilige modus.

Hoop snel iets te horen en alvast bedankt!

Thakkennes
 
wachtwoord misschien ,anders moet je je treat even in software plaatsen en een expert er even naar laten kijken
 
Dat is voor mij een beetje wartaal, heb ook weer niet zo veel verstand van computers! ;) En wat bedoel je met wachtwoord? Dat ik een wachtwoord op de BIOS zet ofzo waarin hij veilige modus kan selecteren? Want daar had ik ook aan gedacht maar geen idee hoe dat zou moeten.
 
wachtwoord op je broertjes gebruikersnaam
 
je kunt via het register instellen of deze kan gebruikt worden of niet maar wees gewaarschuwd indien er een probleem is en je heb de veilige modus nodig dan start deze optie niet meer op en ben je of je broer de sigaar ...
via deze sleutel kun je die uitzetten HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\ ***je zou er een waarde moeten wijzigen echter kan ik je niet vertellen welke deze is en waar je die vind want de lijst die hier vermeld sta is zr lang ....nogmaals Wees Voorzichtig met geklooi in het register !!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan