• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[OPGELOST] Ntfs vs FAT

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Juctice

Gast
ik heb een vraag over NTFS:
gaat je pc langzamer als je van FAt 32 naar NTFS veranderd.
ik had eerst xpp geinstallerd, gewoon met FAT. en daarna geformatteerd en weer xp op gezet maar dit keer had ik FAt in NTFS veranderd. en sindsdien gaat mijn pc langzamer, vooral als ik spellen spel en film op pc kijk!

Weet iemand mischien wat hier over???
 
Hallo, ik weet niet anders als dat het geen echt verschil zou moeten maken ?, wat voor processor, en hd gebruik je, en hoeveel intern geheugen ?

( NB: XP zet standaard de ondersteuning voor UDMA66 uit, daar zal vast een .doc voor zijn, ik gebruik Tweak-XP, daarmee kan je verschillende instellingen binnen XP eenvoudig aanpassen, en je pc wat beter afstellen )

homer00.gif
 
ik heb :
pentium III 733
128 mbram
 
Ok weer een oudje ik weet het :p

Snelheid tussen NTFS2.0 wel te verstaan en GEEN NTFS[dit stamt uit de tijd van WinNT] en FAT32 en geen FAT is alleen meetbaar en niet merkbaar. Dit is een fabel die erg heerst. En een gewone gebruiker kiest FAT32 en een gebruiker die waarde hecht aan serieuze netwerken met een goede beveiliging en/of een zware video-editter gebruiken NTFS2.0!

Unknown
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan