• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gezocht, auteur afbeelding / groter formaat afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar de auteur van een afbeelding. Ik wil graag een afbeelding op groot formaat laten drukken, maar ik kan niet uitvinden wie de auteur is. Ik kan de afbeelding die ik gevonden heb niet gebruiken omdat de kwaliteit te laag is. Kan iemand mij helpen om de auteur te vinden bij onderstaande afbeelding?

I_love_you_2.jpg

Hij komt van deze website: http://bollyzone.commentsguru.com/i-love-you/you-are-my-world/

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of mij aan een groot formaat van deze afbeelding kan helpen. Die afbeelding betekent namelijk best veel voor mij.

Groeten,
YdieresiS

---------- Post added at 13:57 ---------- Previous post was at 13:46 ----------

Ik kom op een afbeelding uit die niet groter is dan onderstaande:
You-Are-My-World1.jpg


Alleen die is van veel te slechte kwaliteit om op een poster of canvas te laten drukken. Ik ben dus op zoek naar een betere afbeelding of naar de auteur om te vragen of die nog een bron bestand heeft van betere/grotere kwaliteit.

---------- Post added at 13:58 ---------- Previous post was at 13:57 ----------

Met de google search kom ik heel veel tegen (handig afbeeldingen zoeken) maar nog steeds niet iets van een goede kwaliteit.

https://www.google.com/search?start...-gaN0cmdCg&ved=0CAoQpwUoAjgo&biw=1280&bih=886
 
Re: Gezocht, auteur afbeelding

hoe groot wil je deze hebben ....
kijk eens bij gaotd van vandaag daar bieden ze dus een tool aan om afbeeldingen , foto's te vergroten / verkleinen zonder merkbaar verlies !

tevens met het tool snap van ashampoo heb ik de kleine foto van jouw bewerkt tot deze grootte ..
4fabc511eb4b1-Snap_2012.05.10_15.33.14_001.png


nog iets groter ..
4fabc6818cb0a-Snap_2012.05.10_15.44.09_002.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Gezocht, auteur afbeelding

Ik ga daar eens kijken en proberen. Ik moet toch een redelijk formaat en scherpte hebben om hem leuk op een canvas/poster te zetten. Dank je voor je reactie.
 
Re: Gezocht, auteur afbeelding

deze foto is uitvergroot tot 45cm op 44cm..
indien deze je bevalt wil ik hem je wel beschikbaar stellen via dropbox
4fabcb7ae2bac-Snap_2012.05.10_16.05.21_001.png
 
Re: Gezocht, auteur afbeelding

deze foto is uitvergroot tot 45cm op 44cm..
indien deze je bevalt wil ik hem je wel beschikbaar stellen via dropbox
Ik denk dat die toch nog wat te wazig is om mooi op een canvas te zetten.

Volgens mij moeten we hier wel iets mee kunnen. Die logo's shop ik wel weg en die tekst krijg ik er wel weer in. Thanks. MIsschien zou deze iets groter nog wel wat beter zijn.

---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

Met jouw afbeelding zoeken heb ik nog een andere gevonden:
http://2.bp.blogspot.com/-ztRS6lArQQQ/Tacbb-RpTSI/AAAAAAAAADg/E0LbFWFMiTI/s1600/Picture1.jpg

Ik kom er langzaam wel :)

Thanks allebei :)
 
dit is de foto die je hier het laatst neer gezet heb , en deze is aangepast naar 45cm op 45cm ..vind hem goed gelukt ..
4fac2260567ef-Snap_2012.05.10_22.16.38_001.png


groter kan ook nog ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks, hier ben ik echt heel blij mee. Thanks.
 
graag gedaan ..
 
dit is de foto die je hier het laatst neer gezet heb , en deze is aangepast naar 45cm op 45cm ..vind hem goed gelukt ..
4fac2260567ef-Snap_2012.05.10_22.16.38_001.png


groter kan ook nog ..


@rope, hoe heb je die diepte, bij deze foto, eraan toegevoegd?
Afbeelding naar voorgrond en achtergrond meer verscherpt en naar achteren geplaatst?
Contrast en belichting is wss ook mee gespeeld.

Jammer van die groenige vlek in het haar van de jongen
 
dit gebeurt vanzelf met het tool snap5 van ashampoo ..
ik heb enkel de foto vast gelegt zoals deze door u werd geplaatst en dan de grootte aangepast ..
waar zie jij een groene vlek ?
ik zie een lichte schijn , boven zijn oor !
 
Ik zie een groenige cirkel boven zijn oor, spotlicht of zo?
1 click kan de dader zijn.

Buiten dat, is het een mooi resultaat met de foto, zal Ashampoo-snap5 onthouden.
 
wel ik heb deze daar juist nog eens vergroot tot 55cm ..en vind dat de groenachtige schijn in het haar minder is !!
wat vinden jullie er van ...
4fad1d534edfb-Snap_2012.05.11_16.04.20_004.png
 
Beetje PS zal mss helpen, het haar een beetje klonen, dan is die gloed weg.

Die groenige vlek zit in beide foto's die met en zonder tekst.
 
ik heb nog eens de moeite genomen om deze foto te bewerken naar zwart/wit
nu dit gedaan is stel ik vast dat er gn sprake meer is van het groenachtige vlek in de jongen zijn haren ...
4fae4346e1428-Snap_2012.05.10_22.16.38_001.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan