• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Naam veranderen

freestylker12

Gewaardeerd
Lid geworden
7 aug 2011
Berichten
1.913
Waarderingsscore
0
Hallo Mods/Admins/Eignaren!

Is het mogelijk om mijn naam te veranderen?
Met de registratie heb ik mijn gebruikersnaam iets te haastig ingetypt denk ik...

Het is nu freestylker12 i.p.v freestyler12 Ik log nu dus de eerste keer meestal verkeerd in.. :(
 
Up, ik wil ook mijn naam veranderen...
 
bedoel je de gebruikers naam van de pc bijv: je heb er nu "home-computer " staan en je wilt deze verranderen in bijv : windows7


rechtsklik op computer ...
klik in de linkerkant nu op systeembeveiliging ...
open de tab " computernaam "..en geef de gewenste naam in .

opmerking in het zelfde venster heb je een button wijzigen als je hierop klik kun je de volledige computer naam wijzigen
***** dit kan alleen indien je de administrator bent !
bevestig met toepassen en ok

DIKKE misverstand hier van mij .....STUPID !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bericht nr:2 is de reden waarom de gebruikersnamen niet zomaar mag veranderen zonder indringende redenen.
 
Ik bedoelde de gebruikersnaam van het ncf rope.. Toch bedankt voor je reactie!


Jammer dat de naam niet veranderd kan worden.. :D
 
YdieresiS gaat volgens mij over die naamsveranderingen, dus ik zou nog even afwachten. Ik vind ook wel dat freestylker12 erg veel weg heeft van freestalker12.
 
Hahaha ja inderdaad ik ben een free stalker! :p
 
Wat ik ook al bij Acerserie op het profiel poste:

Alleen indien je je echte naam of e-mailadres in de gebruikersnaam hebt staan is dit mogelijk. Bij het registreren word ook aangegeven dat deze gebruikersnaam niet te wijzigen is. Zie ook regel 4 in ons reglement. Hierop is dus alleen een uitzondering te maken in het geval van een volledige naam of e-mail adres:

http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=14969
 
:( nouja het was te proberen! :(

In ieder geval heel erg bedankt voor alle reacties! :D
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan