• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Een nieuweling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thymos

Nieuw lid
Lid geworden
19 mei 2012
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hoi Ik ben Thymos,ik werk met Linux besturingssysteem versie Ubuntu,en dat bevalt heel goed,het is alleen soms lastig dat het overgrote deel van de mensheid met Windows werkt,daar loop ik tegenaan wanneer ik wat advies kan gebruiken(zoek heel veel zelf uit,maar soms zie ik het licht niet en heb dan even een aanwijzing nodig).
Ik hoop dan ook op dit forum hiervoor wat te vinden,linux wordt al wel genoemd:WINST!
 
Welkom

Nationaal Computer Forum
Welkom Thymos
[highlight]Ik ben het licht in de duisternis:huh:[/highlight]​
 
:welkom: Thymos!

Veel plezier op het nationaalcomputerforum!

Er zijn hier trouwens erg veel mensen die met linux werken!
 
Fijn om te lezen freestyler12!en dank voor je welkom!en ook ikki 007 en tallboy
 
Hallo Thymos,
smiley_says_hello.gif
welkom op dit geweldige forum.
 
Hallo Thymos.
Welkom op dit forum, een goede aansporing voor mij om eens een ander systeem te gebruiken zoals jij zegt LINUX is WINST.
Ik heb windows 7 maar ik erger me soms vreselijk aan windows 7 wat voor klunzen en bedriegers het zijn, en rommelen met je bestanden, windows heeft niet eens een behoorlijke firewall.
Windows 8 zal wel op dezelfde standaard voort blijven klungelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:welkom: op het nationaalcomputerforum Thymos.

Hopelijk vind je hier wat je zoekt. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan