• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Forum ip block

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipfluitketel

Gewaardeerd
Lid geworden
5 aug 2007
Berichten
1.143
Waarderingsscore
0
Beste mensen,

Ik zit op een forum (sport) en daar hadden ze me een ban gegeven(helemaal onterecht) dus had ik cyberghost vpn geinstalleerd en een nieuwe account aangemaakt,nu zie ik dat ik er weer afgegooid ben dus vraag ik me af hoe ze dat kunnen zien? en wat kan ik doen dan buiten naar m'n provider bellen en een nieuw ip-adress vragen? ze zeggen zelfs dat ze iemand zouden kunnen vinden via z'n ip-adress(serieuze bedreiging) darmee bedoel ik dat ze iemand z'n adres achterhalen via ip-adress. mvg
 
Als je de hele tijd van een forum geband wordt terwijl het helemaal onterecht is vraag ik mij af of je nog wel op dat forum wilt blijven...

Even terugkomen op je vraag: Mischien kun je TOR gebruiken maar ik weet niet of het werkt..https://www.torproject.org/
 
www.proxysnel.nl :p

Maar eh je moet dan ook niet meer inloggen op je oude account, dat is natuurlijk niet zo slim.
 
Heet dat forum toevallig nationaalcomputerforum.nl? Nee grapje XD
 
Tor heb ik gebruikt maar dat is niet volledig anoniem,ik had vroeger proximus en dacht dat die elke dag van ip-adress wisselde..
 
Tor veranderd elke sessie van IP :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan