• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows 98se op thin client

Status
Niet open voor verdere reacties.

11996

Nieuw lid
Lid geworden
26 feb 2010
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik heb een thin client gekocht van het merk hp t5000. Er zat windows xpe (embedded) op. Maar heel veel dingen werkte niet. De rechtermuisknop werkte niet, er gebeurde niks als ik rechtermuisknop indrukte. Maar ik wil toch een werkend besturingssysteem op mijn client. Hoort het zo dat je in windows xp embedded geen programma's kan installeren? Ik heb ook al geprobeerd om windows 98 te installeren maar dat lukte niet. Als er iemand is die mij kan helpen, dan ben ik echt heel blij!
 
Waarom koop je dan ook een thin client?

Daar kan je bijna niks mee. Het is bedoeld om via de thin client op een server te werken via bijvoorbeeld remote desktop.
 
Re: windows 98se op thin clientrt

Waarom koop je dan ook een thin client?

Daar kan je bijna niks mee. Het is bedoeld om via de thin client op een server te werken via bijvoorbeeld remote desktop.

Ik wil de thin client gebruiken als range extender voor wifi. Die thin client is lekker stil zonder ventilator op cpu. Ik gebruik soms een andere router voor wifi en volgens mij schakelt een range extender niet gelijk over. Ik zat te denken aan internet via stopcontact, maar ik weet niet of het internetsignaal weer opgepikt wordt als de router even geen internet heeft. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als er iets onduidelijk is aan mijn verhaal dan hoor ik het wel.
 
Het is allicht niet waar ze voor bedoeld zijn, maar ach.

Weet je zeker dat het probleem niet hardwarematig is?
Dat zou je eerst uit moeten zoeken voord je verder gaat.
Daarnaast zou ik er geen Win98se op proberen, maar eerder Windows CE (afhankelijk van hoe oud je client is, 5 of 6). Dat is waarschijnlijk nog steeds te log, maar aan die orde van grote moet je ongeveer gaan denken bij een Thin Client.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan