• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoopvol

Junior lid
Lid geworden
15 okt 2011
Berichten
66
Waarderingsscore
0
Beste forumleden,

Mijn computer start nauwelijks nog op.
Sinds afgelopen zaterdag is het begonnen, toen wilde de pc in eerste instantie niet aangaan maar deed dat later alsnog.
Sinds afgelopen dinsdag gaan de koelers maximaal draaien als ik de pc aanzet en verder gebeurt er dan niets, beeld blijft zwart.
Het is ook twee keer voorgekomen dat de computer helemaal uitstond nadat ik hem had geprobeerd aan te zetten en dat hij opeens na verloop van tijd zelf aangaat en normaal opstart. Wanneer de computer eenmaal is opgestart zijn er totaal geen problemen, de pc blijft dan ook gewoon aan (en valt niet uit.)
Ook ging soms de computer wel gewoon aan. Tot nog toe was het me vanaf zaterdag iedere dag gelukt om de pc aan de praat te krijgen, maar vandaag nog niet... Vandaag gaan elke keer weer de koelers maximaal draaien.

Graag hoor ik jullie deskundig advies van wat de oorzaak van mijn probleem kan zijn, met een mogelijke oplossing.

Alvast bedankt voor jullie tijd,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan