• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

BigBrother 5 [ Wat vind jij ervan? ]

ikki007

NCF Goeroe
Lid geworden
28 sep 2004
Berichten
21.723
Waarderingsscore
401
Hoi,

Gisteravond BigBrother 5 de eerste keer op tv..
Wat vind jij ervan? Eerst de zwangere vrouw Tanja, dan de ex-vriend van Nathalie, Ralph en dan word er een ''grap'' met Rob uitgehaald..
Ik ben benieuwd wat er nog meer komt, ikzelf heb al enkele dagen voordat het op tv kwam nog op internet meegekeken en vind het allemaal erg leuk..


Wie is Tanja?Tanja is zeven maanden zwanger als ze het BB-Huis ingaat. Ze woont in Groningen. Het Big Brother-Huis lijkt haar een ideale plek om te bevallen. Ze kan haar ervaring delen met anderen en vindt het het mooiste geboortekaartje dat ze kan wensen. Ze wil niet weten of ze een jongetje of een meisje krijgt, dat moet een verrassing blijven. De eerste vier jaar gaat ze zelf voor haar kindje zorgen en een studie rechten doen. Daarna wil ze als advocate een carrire opbouwen.

Wil jij ook de Live Streams bekijken?
Kijk dan hier: http://www.talpa.tv/web/show/id=76951/dbid=649/typeofpage=51230
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja hier in Nederland is er ook een discussie over Tanja geweest.. tja..
 
Lekker belangrijk allemaal!!!
Toevallig(?) volg ik het ook al, vanaf dag 1 (via Talpa op internet)

Dido is een collega van mijn vrouw dus ja, gedwongen (klein beetje)
Wel leuk dat er dan een bekende van je inzit :p
 
Nu kijk ik sowieso al weinig naar TV, maar naar dit soort kul-programmas dus al helemaal niet.

Ja, ik geef toe, de eerste serie BB heb ik ook deels gevolgd doordat de overige familieleden er naar keken, maar de lol is er nu vanaf en zulke programmas interesseren me verder totaal niet...

Ik kijk liever naar mn tft-scherm ;) :cool: :ph34r:
 
ruudjuh zei:
Dido is een collega van mijn vrouw dus ja, gedwongen (klein beetje)

Dido moest ik direct denken aan die zangeres :cool:
 
ik vindt t heelrijk dat t er weer op is,,,,,,,,,,,

is eindelijk mn vrouwtje weer een beetje rustig als ik weer achter de pc kruip:p
 
big brother sux...

de bigbrother baby is het meest belachelijke ooit bed8

en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux
en big brother sux

:rolleyes:
 
Ik heb nog maar 2 volledige afleveringen gezien (over alle reeksen), en ik denk niet dat ik iets gemist heb. Begrijp je ??? :p:rolleyes:
 
ik vind het bij zulke programma's heel boeiend om te zien hoe verhoudingen tussen de mensen veranderen!
Er voor thuis blijven doe ik niet, maar ik ga het (hoop ik) wel weer regelmatig kijken!
 
Televisie? big brother? :blink:

Ik heb in een ver verleden mijn oma wel eens horen spreken over een sprekend kastje, waar je dan naar bewegende beelden kon zien in zwart en wit. Hoorde dat als je zo rijk was een dergelijk apparaat in huis had dat dan de hele straat op zondagmiddag kwam kijken naar dit wereldwonder.

zelf heb ik er altijd weinig animo voor gehad om me daar in te verdiepen, en zeker niet om naar grote broer te kijken :cool: hou het liever bij mijn peeceke :p
 
Degeneratie ten top. :clapping:
 
Ikzelf vind het eigenlijk best leuk ;)
 
frankw zei:
Televisie? big brother? :blink:

Ik heb in een ver verleden mijn oma wel eens horen spreken over een sprekend kastje, waar je dan naar bewegende beelden kon zien in zwart en wit. Hoorde dat als je zo rijk was een dergelijk apparaat in huis had dat dan de hele straat op zondagmiddag kwam kijken naar dit wereldwonder.

zelf heb ik er altijd weinig animo voor gehad om me daar in te verdiepen, en zeker niet om naar grote broer te kijken :cool: hou het liever bij mijn peeceke :p

<-- retro mode on
Oh-a-a-a oh

And now we meet in a virtual studio.
We read about TV and it seems so long ago.
And you remember your gran told you so.

Internet killed the TV star.
Internet killed the TV star.

In our minds and in our car,
we can't rewind we've gone to far.
Internet came and broke our heart,

put the blame on the WWW.

Internet killed the TV star.
Internet killed the TV star.

/retro mode off-->

:ph34r: :rolleyes: :lol: ;)


Begrijp je ???
:lol: hahahaha p-j c :rolleyes: :lol: ;)


*
 
tja, alles draait om de kijkcijfers, hoe mee kijkers hoe meer geld er binnenkomt via de reclame's.
Als je alle commerciele zenders op een hoop gooit, heb je nog geen fatsoenlijke zender met een avondvullend programma.
Televisie kan mij niet boeien;)

Ik kijk hoofdzakelijk voetbal, maar met die nieuwe zender, is daar ook geen lol aan te beleven.

Big Brother kan me gestolen worden, dit is toch geen tv.
Ook andere show- en spelprogramma's, het is leuk voor die mensen die een auto of vakantie winnen, maar wat heb je zelf eraan. Je wordt er niets wijzer van.

Ik ken mensen, als de tv-gids in de brievenbus valt, meteen de gids doornemen en gaan aanstrepen wat ze komende week gaan kijken.
Volgens mij ben je dan ver afgezakt.
Die mensen gaan ook de deur niet uit, om dat programma maar niet te missen.
Als je daar op bezoekt komt, roepen ze "pak een stoel, drinken staat in de koelkast, pakt je even zelf. Het is nu net spannend"
Dan mag je ook niet meer praten, totdat het programma is afgelopen.

Arme mensen, denk ik dan;)
 
Joof zei:
Ik ken mensen, als de tv-gids in de brievenbus valt, meteen de gids doornemen en gaan aanstrepen wat ze komende week gaan kijken.
Volgens mij ben je dan ver afgezakt.
Die mensen gaan ook de deur niet uit, om dat programma maar niet te missen.
Hmmm, klinkt eigenlijk wel vergelijkbaar met internet? :lol: :ph34r: :D :p ;)


Maar inderdaad, met al die commercile zenders is de "kwalitiet" van de programma's een eind terug gegaan.
Men weet van gekkigheid niet wat te bedenken om de tijd vol te krijgen. Waren er ooit 3 Nederlandse zenders, nu zijn er er 8 ofzo :fool: N1,N2,N3, RTL4,5,7, SBS6, Veronica, Talpa wow, 9 zelfs :blink: (sla ik er nog over?)

Mensen die hun baan enzo opzeggen om aan BB mee te doen.... dat vindk echt (te) ver gaan.
En dat enkel en alleen in de hoop om een "beroemd" (lees: berucht) persoon te worden....

Nee, geen programma voor mij :cool:
 
Tijdens de eerste reeks hier in Belgi heb ik nog af en toe gekeken... maar het is ook altijd hetzelfde... dus ik kijk nooit meer naar bb... (eigelijk kijk ik ook bijna geen tv meer... tegenwoordig is er toch niets interessants meer te zien... ^_^ geeft mij maar mijn pc'tjen...) :D
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan