• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

deugd

Nieuw lid
Lid geworden
23 feb 2010
Berichten
18
Waarderingsscore
0
goedenavond, na een paar weken van afwezigheid, kwam ik er achter dat er op mijn PC Vista, vanaf 22 april jl. geen updates meer geinstalleerd zijn. Automatische updates staan ingesteld. Ik kreeg zoiets als een mededeling dat het updatecentrum niet actief was.Precies weet ik het niet meer, want inmiddels zit ik weer een paar weken op de camping. Zijn er soms geen updates meer voor Vista? Zoja, hoe kan ik het weer in orde krijgen?? Volgens mij heb ik niets geinstalleerd of verwijderd. Heb wel een Fix programmaaatje laten draaien, zonder resultaat. Misschien kan iemand mij wegwijs maken?? Hartelijk dank vast.
(Heb ook nog systeemherstel gedaan)
Inmiddels ben ik er achter wat de mededeling was nl windows Update service is niet actief.
 
goedenavond, na een paar weken van afwezigheid, kwam ik er achter dat er op mijn pc vista, vanaf 22 april jl. Geen updates meer geinstalleerd zijn. Automatische updates staan ingesteld. Ik kreeg zoiets als een mededeling dat het updatecentrum niet actief was.precies weet ik het niet meer, want inmiddels zit ik weer een paar weken op de camping. Zijn er soms geen updates meer voor vista? Zoja, hoe kan ik het weer in orde krijgen?? Volgens mij heb ik niets geinstalleerd of verwijderd. Heb wel een fix programmaaatje laten draaien, zonder resultaat. Misschien kan iemand mij wegwijs maken?? Hartelijk dank vast.
(heb ook nog systeemherstel gedaan)
inmiddels ben ik er achter wat de mededeling was nl windows update service is niet actief.

inmiddels heb ik het probleem zelf opgelost, door eerst windowsupdatemanager te downloaden en toen microsoft fix-it. Er kwamen 34 updates binnen, en alles werkt weer naar behoren.
 
Goed van je om je zelf gevonden oplossing nog te posten.:)

Veel computer plezier verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan