• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe stijlen

Gebruik jij de stijl vBulletin Modern momenteel, Abe?
Bij mij worden sommige knoppen dan niet goed weergegeven in Firefox 49.0.1:

57f24ecc9d322-Nieuwe_stijlen.png


Legenda:
1. IP adres
2. Voeg berisping toe
3. Kwalijk bericht rapporteren
4. Op meerdere berichten reageren.

Knop 1 en 2 zijn natuurlijk alleen van toepassing voor leden van het NCF team, maar gewone leden moeten wel direct de betekenis van knop 3 en 4 kunnen zien.
De bij knop 4 behorende tekst lijkt achter de knop verborgen te zijn. Dat is het duidelijkst merkbaar bij de onderste post in een topic:

57f24f928bbee-tekst_Op_meerdere_berichten_reageren.png


In Chrome 53.0.2785.143 dezelfde fouten:

57f250b4c858d-op_meerdere_berichten_in_Chrome.PNG


(Ik ben snel weer teruggekeerd naar de stijl NCF 4.32)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel vreemd - op de server is het thema niet meer aanwezig.
 
Lekker knus blijf ik bij 4.32 :smile:
Zelfs op een 14-inch scherm is dat aangenaam.
 
Ja, nu zijn de knoppen in orde in vbulletin Modern.
Toch blijf ik liever bij de stijl NCF 4.32. Dan houd ik aan weerszijden een flinke grijze strook.
Bij vbulletin Modern wordt de website uitgerekt over de volle breedte van mijn 24 inch scherm en dat leest veel minder prettig: te lange regels. Natuurlijk kan ik dan het venster van Firefox gaan halveren, maar dat is weer extra werk.
 
Ik zal onderzoeken of er ook een FIXED-Breedte mogelijk is!
Want inderdaad met een zo'n grote monitor lijkt mij dat ook niet leuk.

Wil je mij ook laten weten hoe de beide versies van Morbid Blue het bij jou doen?
 
Wat ProSilver in phpBB is, is het vBulletin standaard thema in die forumsoftware.
Net zo als het standaard vBulletin thema is Pro Silver in feite ook al bedaagd.
Kans bestaat dat phpBB 3.2 met een nieuw ProSilver thema komt.
 
Abraham54 zei:
Wil je mij ook laten weten hoe de beide versies van Morbid Blue het bij jou doen?
Ik heb deze pagina nu in 4 tabbladen open staan, alle vier in een andere stijl, zodat ik ze goed kan vergelijken:

1. NCF 4.32: aan weerskanten een lege grijze strook van 10 cm. Duidelijke knoppen. Hier ben ik aan gewend en kan ik prettig mee werken
2. Morbid-Blue-Fluid: pakt bijna de gehele breedte van mijn scherm: aan weerszijden slechts een grijze strook van 1 cm breed. De letters zijn niet zwart, maar grijs. Deze versie is voor mij daarom niet makkelijk leesbaar en valt dus af.
3. Morbid-Blue-Fixed: natuurlijk ook die grijze, slecht leesbare letters (jongere mensen hebben daar mogelijk geen last van). Aan weerszijden een grijze strook van 13 cm. En dat is weer wat teveel van het goede. De knoppen van beide Morbid-Blue versies zijn wel duidelijk
4. vBulletin Modern: pakt bijna de hele breedte: aan weerszijden een smalle grijze strook van een halve cm. Diverse knoppen zijn niet duidelijk. De Bedankt knop is in orde. Die is goed zwart, maar hij steekt zo wel af tegen de andere knoppen die flauw grijs zijn.
 
Ik heb de maker van het verzocht voor fixed breedte voor grote monitoren.
Diverse anderen hebben eerder ook al voor zo een versie verzocht maar er niet bij verteld waarom.
Misschien dat Dave, de ontwerper nu wel overstag gaat?
 
Probeer dan eens mijn forum op jouw smartphone!
Dat is namelijk een phpBB forum met een fantastisch thema.
 
Op de hoofdpagina is nu een sidebar geaktiveerd.
Het kan zijn dat dit in de toekomst veranderd/uitgebreid gaat worden.
 
Van het PCF?
 
En of ik daar in sta - als beheerder.
Als eerst geregistreerde sta ik helemaal bovenaan in die lijst.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan