• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe stijlen

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Hallo allemaal,

Vandaag zijn er 5 nieuwe stijlen toegevoegd.

De stijlen zijn:

NCF-GrayFolio-Black
NCF-GrayFolio-Blue
NCF-GrayFolio-Green
NCF-GrayFolio-Red

NCF-MorbidBlue-Fluid

Onder andere via de stijlkiezer in je profiel of de snelle stijlkiezer onderaan de pagina zijn deze nieuwe stijlen te kiezen. We hopen dat deze stijlen, voor sommigen die moeite hadden met de standaardstijl, het forum wat beter leesbaar maken.

Met vriendelijke groet,

YdieresiS
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk!

Vooral de NCF-MorbidBlue-Fluid vindt ik wel leuk!
 
NCF-MorbidBlue-Fluid gebruik ik nu ook, ziet er goed uit!! Lekker veel overzicht zo, heb ik niet het idee dat ik telkens ellenlange reacties geef. :D
 
NCF-MorbidBlue-Fluid gebruik ik nu ook, ziet er goed uit!! Lekker veel overzicht zo, heb ik niet het idee dat ik telkens ellenlange reacties geef. :D
je ingevoerde bericht is te kort voor minstens 2 tekens in
 
Ik vind die NCF-Morbid-Fluid de mooiste, maar jammer dat het lettertype zo klein is...
 
Dat is inderdaad wel een beetje klein.

Maar ach het is te lezen! :D
 
haha groet het eerste grijze haartje al? en hoe weet je dat je ouder bent?
misschien is freestyler wel 80
 
haha groet het eerste grijze haartje al? en hoe weet je dat je ouder bent?
misschien is freestyler wel 80

Het zou kunnen... het eerste grijze haartje heeft zich bij al jren geleden gemeld :fun:
 
haha bij mij nog laaaaaaaaaaaang niet
 
Ik vind die NCF-Morbid-Fluid de mooiste, maar jammer dat het lettertype zo klein is...

Als meerdere mensen dit zo ervaren, kan ik wel kijken of ik in de CSS het lettertype kan vergroten. Voor mij is het niet zo'n probleem.
 
Ik vind het lettertype in de posts en in de editor wel wat klein ja, ik denk dat dit wel een klein beetje groter kan. Zelf heb ik er geen last van maar ik kan me voorstellen dat anderen dit wel hebben.
 
Ik heb de lettergrootte iets vergroot. Hopelijk is alles nu wat beter leesbaar.
 
Mooi, die nieuwe stijlen. Zeker morbidBlue.
 
Misschien nog ergens een mogelijkheid om ook voor de slechtzienden onder ons een stijl te vinden zodat je niet meer dat grijs op lichtgrijs op donkergrijs op nog donkerder grijs hebt?
 
Ik heb nu NCF-GrayFolio-Black, alleen in het menu zijn de letters te groot, valt veel buiten de vakjes, en de facebook knop staat op het ncf logo...
ziet er trouwens wel mooier uit!
 
Ik heb nu NCF-GrayFolio-Black, alleen in het menu zijn de letters te groot, valt veel buiten de vakjes, en de facebook knop staat op het ncf logo...
ziet er trouwens wel mooier uit!
Kun je daar een screenshot van plaatsen en erbij vermelden op welke resolutie je werkt? Ik heb er hier namelijk geen last van en wil het wel voor je onderzoeken of het anders kan.
 
Kun je daar een screenshot van plaatsen en erbij vermelden op welke resolutie je werkt? Ik heb er hier namelijk geen last van en wil het wel voor je onderzoeken of het anders kan.

ik heb maar een klein scherm, met een resolutie van: 1024 bij 768.
ik denk dat dat het probleem veroorzaakt.

22062012001.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is een nieuwe stijl genstalleerd - vBulletin Modern.

Stijlen die verwijderd zijn, omdat deze niet meer ondersteund worden:

NCF-GrayFolio-Black
NCF-GrayFolio-Blue
NCF-GrayFolio-Green
NCF-GrayFolio-Red


Een en ander kan jij instellen via de stijlkiezer in je profiel of de snelle stijlkiezer onderaan de pagina.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan