• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

lego computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat het telt. Je hebt `m mooi aangepast aan de onderdelen van je pc.

Even je een van je filmpje plaatsen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi gedaan hoor! Alleen nog een bovenkant
 
haha ik weet het, maar dat zou moeilijk worden, als oplossing ging ik eerst een identiek palet als de bodem nemen en er stukken uitsnijden (zoals voor de voeding, luchtgaten en stukken in de rand zodat ie vast zou komen te zitten) maar dat zou nogal moeilijk zijn.

iemand suggesties hoe ik het best stukken uit zo'n palet kan zagen/knippen/ boren/...

oh en ik stelde dit ook uit omdat toen ubuntu er eindelijk op draaide bleek dat mijn psp een betere kloksnelheid heeft dan die computer...
dus ging ik mss wachten met bovenkant maken omdat er nog mogelijke veranderingen aan komen

edit: kheb er wel 1 gig ram ingekregen /o/
 
Gewoon met lego blokjes doen.
 
... praktisch gezien niet haalbaar, veel te veel blokjes voor nodig.
met plaatjes zou wel gaan maar zou een ganse chaos worden.
Mijn idee van de identieke plaat als de bodem te nemen en deze te bewerken lijkt mij beter.
 
groen of blauw, 25cm x 25cm

Je moet wel ouder zijn dan 4.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ouder dan 4? jammer...
neenee serieus, ik heb gelukkig al een identiek paneel liggen en had al wat ideetjes, maar zoals ik al zei zal ik wss eerst wachten tot er een gratise processor mijn weg kruist met minstens 1 Ghz :p
 
ik heb nog wel een celeron maar die is niet gratis :p socket 775
en missch nog een P4
 
Heb de bovenkant af! tevreden Luud18? ;D
Heb er toch een tijdje voor moeten prutsen :p
enjoy!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee heb de zwakke processor zelfs zitten overclocken en als je kijkt zijn er veel mogelijkheden voor verluchting.

p.s. moest ie ooit overhitten. na die 2 verluchtingsgaten te boren weet ik hoe dat ruikt ;p
 
Mooi gedaan! Ga misschien als ik nieuwe MoBo heb dit als tijdelijk doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan