• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hotmail: hoe fout adres verwijderen uit lijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieve

Senior
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
3.869
Waarderingsscore
44
Weet iemand hoe ik een e-mailadres dat ik ooit eens fout getypt heb kan verwijderen uit het lijstje adressen dat ik te zien krijg wanneer ik de eerste letter heb getypt?
vb ik heb (fictief) abc@hotmail en abcd@hotmail maar typte ooit per vergissing abd@hotmail.
Dan blijft die foute abd@hotmail er telkens weer tussen staan.
Kan ik die op een of andere manier verwijderen?
 
@ lieve,

Gebruik je IE :rolleyes: probeer onderstaande:

IE / Extra / Internetopties / [tab] Inhoud / bij Automatisch aanvullen klik op Instellingen / in het scherm Instellingen voor Automatisch aanvullen, onderaan klik op Geschiedenis van Automatisch aanvullen wissen.

groet, mericya
 
welke moet ik hiervan dan aanvinken?

gesch.jpg
 
de oplossing die aangebracht werd door Merciya is voor de IEbrowser deze heeft dus gn uitstaans met de hotmail accounts die jij ooit gebruikte( al dan niet verkeerd ingetypt )
jij dient je in te loggen op windows live en van daaruit de gewenste hotmail account op te heffen ....doordat jij deze opheffing bevestigdt word het email adres defenitief verwijderdt ..
https://login.live.com/login.srf?wa...nt.live.com/summarypage.aspx&lc=2067&id=38936
 
@rope: het is geen bestaand e-mailadres, het is gewoon een foute getypt adres wat niet bestaat. Daarop inloggen is dus niet mogelijk.

Als ik me aanmeld en abc@hottmaail zou getypt hebben zou dat ook in dat aangeboden lijstje komen staan. Ik wil dus alleen mijn echte adressen te zien krijgen en niet de typfoutadressen.

Welke van bovenstaande moet ik daarvoor aanvinken? Formuliergegevens?
 
maar wat heeft het inloggen met de IE opties te maken , Niets toch !
indien mogelijk gelieve dan een screen afbeelding in te voegen want het is me onduidelijk dat je via de IE browser opties de ooit mis getypte email adres kunt verwijderen !!!
trouwens bij mij sta het vinkje altijd aangevinkt bij " browsergeschiedenis verwijderen bij het afsluiten "

---------- Bericht toegevoegd op 11:18 ---------- Vorige bericht was op 10:49 ----------

doe het volgende eens ...

open je configuratiescherm..
klik verder op referentiebeheer..
verwijder hier het gewenste..
nadat het gewenste hier verwijder werd ...sluit je alles af en herstart je je systeem ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat jullie elkaar niet begrijpen, Rope... Lieve tikt het adres van een geadresseerde in in haar hotmail. Dan maakt ze een tikvaud. Vervolgens tikt ze het goede adres in, maar in eerste instantie toont ook het foutieve adres, zoals ze zo prima verwoordt.

Dus:
Nieuwe email
Aan: rope[a]ncff.nl

Oeps... foutje, moet zijn rope[a]ncf.nl
Als je echter begint met tikken rope, dan tonen zowel de mogelijkheid rope[a]ncf.nl als rope[a]ncff.nl. En die foute wil ze dus niet meer zien.
 
Goeie poging Gollem, maar het is nog iets anders: geen adres van iemand anders, maar mijn eigen adres bij het aanmelden bij hotmail.

Voor de duidelijkheid hier een printscreentje:

hotmail.jpg


► Dit is dus het aanmeldscherm van Hotmail. Als ik in dat vak (iemand@example) klik krijg ik alle ooit ingetypte adressen te zien. (we zitten met 5 op deze computer en elk heeft verschillende adressen dus de lijst is al lang genoeg zonder dat er ook nog typfouten moeten tussen staan.)
Het is die blauwe die ik zou willen wegdoen (je ziet wel waarom)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En zoals het venster nu staat en je drukt op "Delete", gaat-ie dan niet weg? Bij GMail werkt het wel zo, namelijk..
 
Vinkje bij Formuliergegevens -bij jouw schermafbeelding-.

en wellciht Klik met de muis bij iemand, daarna
CTRL+ALT+DEL intoetsen om diverse inlog gegevens bij het aanmelden Windows Live Mail te wissen.

groet, mericya
 
Laatst bewerkt:
CTRL-ALT-DEL? Dan krijg ik de keuzes Computer vergrendelen, Andere gebruiker, Afmelden, Wachtwoord wijzigen en Taakbeheer starten... :huh:
 
En zoals het venster nu staat en je drukt op "Delete", gaat-ie dan niet weg? Bij GMail werkt het wel zo, namelijk..

Ja! Dat is het.:biggrin: Simpel en goed.
Bedankt Gollem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan