• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas1948

Gevestigd lid
Lid geworden
25 feb 2012
Berichten
301
Waarderingsscore
0
In mijn windows 7 computer blijven er steeds 4 updates terugkomen.Ik heb windows automatische update ingesteld.Hoe los ik dit op?
 
Om welke updates gaat gaat het, weet je dat ook?
Dus KB............
 
Hoi Abraham,zit momenteel niet op die computer.Laat het je nog wel even weten.Bedankt voor je reaktie.Klaas Vreeswijk

---------- Bericht toegevoegd op 22:54 ---------- Vorige bericht was op 22:53 ----------

Beste Joshua,uit mijn hoofd gezegd,dacht ik dat het upodates van Microsoft zijn.Laat het je nog wel even precies weten.Bedankt voor je reaktie.Klaas Vreeswijk
 
Ik heb hier ook last van, maar bij mij zijn het er telkens 8 updates en wel:

KB2647753: Update voor Windows 7 voor x64-systemen
KB2705219: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen
KB2712808: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen
KB2722913: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 9 voor Windows 7 voor x64-systemen
KB2729094: Update voor Windows 7 voor x64-systemen
KB2731847: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen
KB2732487: Update voor Windows 7 voor x64-systemen
KB2732500: Update voor Windows 7 voor x64-systemen

Hoe los ik dit nu op?
 
Jij lost dat op door die updates stuk voor stuk zelf te downloaden en handmatig te installeren.
 
erg handig dus die Windows automatische update instellingen :fury:
 
idd

---------- Bericht toegevoegd op 16:05 ---------- Vorige bericht was op 16:05 ----------

daarom heb ik zoon shirt waarop staat:microsucks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan