• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies:Laptop aanschaf

  • Onderwerp starter nielsrule
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nielsrule

Gast
Hallo,

Ik ben van plan een laptop te kopen alleen heb ik hier niet heel veel verstand van. Ik wil niet meer dan 800 euro uitgeven.
Nu heb ik een laptop gevonden voor 750 euro met de volgende specificaties:

Bildschirmgre: 15"
Auflsung : XGA (1024x768)
Helligkeit : 180 nits
CPU : Mobile AMD Sempron 3000+
Arbeitspeicher : 512MB DDR333 (max. 1GB)
Festplatte : 80 GB
Optisches Laufwerk : DVD Dual Doubkle Layer Brenner
Wireless LAN : Built-in 802.11b/g
Grafikkarte : Integrate Unichrome Pro, support external display resolution: 1024x768
Betriebssystem: Windows XP Home


Ik zou graag weten of deze laptop geschikt is voor de nieuwste games. En of de prijs kwaliteit verhouding goed is.
Alvast harstikke bedankt voor jullie reacties.

Gr Niels


 
Re: Laptop

Ik denk niet dat de videokaart de laatste spellen zullen trekken, en waarom wil je een pc in duitsland kopen?
 
Re: Laptop

Die videokaart wordt niet ondersteund door de nieuwste games.

Staat verder te weinig bij om te beoordelen of het wel gaat werken, maar ik zou toch ff verder zoeken naar iets met een redelijke nvidia of ati kaart erin.

Greetz,
YdieresiS
 
Re: Laptop advies aankoop

Ik ga een laptop in Duitsland kopen omdat comperter etc.... veel goedkoper in Duitsland. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval.

Gr Niels
 
Re: Laptop advies aankoop

mmmm ik neem aan dat je wel beseft dat je waarschijnlijk duitse en engelse handleidingen krijgt en geen nederlandse
 
Re: Laptop advies aankoop

En nog erger... Duitstalige windows. :blink:
Let ook op de indeling van het toetsenbord. Die wil in Duitsland ook nog wel eens afwijken, bijv. Y en Z omgewisseld. Heel irritant. ;)
 
Re: Laptop advies aankoop

Het is een onboard videokaart, ik denk echt niet dat die de laatste spellen trekt. Laat staan, volgens mij trekt hij de oude amper als ik eerlijk moet zijn :ph34r:
 
Re: Laptop advies aankoop

Jah ik heb er wel rekening mee gehopuden dat het toetsenbord kan afwijken. Maar aangezien er zoveel Nederlanders in deze zaak komen denk ik dat er wel rekening mee gehouden zal worden. In ieder geval bedankt voor het advies misschien dat ik deze toch koop maar gewoon om te serven en downloaden etc...

Even gewoon voor de nieuwsgierigheid.
Aan wat voor bedrag moet je denken voor een laptop die wel de nieuwste games trekt...?
 
Re: Laptop advies aankoop

voor 1200 / 1300 euo kan je er wel een vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan