• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Error 1642 Partition Magic

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankw

Slumdog millionaire
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
60.341
Waarderingsscore
307
Net een nieuwe harde schijf 36gb raptor s-ata 10.000 rpm geinstalleerd win xp geinstalleerd en daarna met partition magic enekele partities aangemaakt, maar na een reboot geeft hij aan dat hij de partities niet kon maken vanwege error code 1642?? Ik gebruik partition magic 8.

frank
 
Wat voor partities had je gemaakt dan? fat32 ntfs?? ongeformateerd?
Had je 1 partitie van 36 gb die je had onderverdeeld of had je bij de setup van windows 1 kleinere partitie gemaakt, en in de ongepatitioneerde ruimte die andere partities proberen te maken?

Het kan ook zijn dat partition magic 8 nog geen 10.000 rpm schijven aan kan?

Als je meteen een geformateerde partitie had gemaakt moet je het eens proberen om eerst een ongeformateerde partitie te maken en deze later in windows te formatteren.

Probeer het maar ff.
 
Ik heb ff voor je gezocht op google naar deze fout

en toen kwam ik op deze site van symantec terecht.

En die zeiden het volgende:

Code:
Solution: Error 1642 Index sequence number mismatch, File %lu (%lu)

Run CHKDSK /F on the affected drive.

For instructions on running CHKDSK, see PowerQuest Solution 2553.


If the error persists after you have applied the recommended fix, please send the following information to PowerQuest Technical Support:

- A Debug report (see PowerQuest Solution 101, "Running a Debug Report").
- A PARTINFO report created by you. (For information on using PARTINFO, see PowerQuest Solution 62, "Running a PartitionInfo.")
- The information outlined in PowerQuest Solution 102, "Information Needed for a Trouble Report."
- (If you are running PartitionMagic 6 under Windows Me) The VFNSTDBG.TXT file located in C:Program FilesPowerQuestPartitionMagic 6.0Win9XVFD.
- A copy of the contents of the Master Boot Record captured with WRPROG.EXE. (For information on using WRPROG, see PowerQuest Solution 777, "Instructions for Using the WRPROG.EXE Utility.")
- An SSO image of the affected drive (see PowerQuest Solution 227, "Running FSIMAGE").


Problem Description:
Error 1642 Index sequence number mismatch, File %lu (%lu) (EA39066A)
Error 1642
EA39066A 



Problem Environment
PartitionMagic
PartitionMagic Pro
Drive Image
Drive Image Pro
DriveCopy
VolumeManager
ServerMagic 



Cause(s) of the problem
The sequence number stored in a file's directory entry does not match the sequence number stored in the file's record.

Omdat er ook nog wat linkjes in de tekst staan is het misschien handiger om zelf ff naar de site te surfen.

Klik Hier

Succes
 
Het is opgelost, net nog een keer geprobeerd en het werkt nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan