• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

SSD of Harde schijf met SSD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gangnam

Bekend gezicht
Lid geworden
30 aug 2012
Berichten
117
Waarderingsscore
0
Okay, dus ik wist niet waar ik dit moest plaatsen.

Maar me neefje heeft een game pc, pas gehaald, maar vergat de harde schijf, wat goed is, want hij denkt nu over een ssd met harde schijf

Maar ik dacht aan een Crucial M4 Slim, die 128 heeft, of hij koopt een 500 gb harde schijf met een OCZ agilty 4 series 64 gb, denk ik.

Maar wat zeggen jullie, want ik weet nu alleen dat SSD best ee speedboost geven op spelletjes.

De spellen die hij speelt zijn: Max Payne 3, Mirrors Edge, APB Reloaded, Sleeping Dogs, Skyrim en Just Cause 2.

Owja ik zet ook gelijk zijn specificaties:

Intel Core I5 3470
Asrock B75M
Antec One Hundred.
Be Quiet! Pure Power 630W
Kingston ValueRAM 8GB.
Samsung SH-222BB
Standard Intel Cooler.
eVGA Geforce Gtx 660 TI.

En ik dacht aan Harde schijf met SSD, want die spellen dat hij speelt begint met 7GB. Behalve Mirrors Edge denk ik.

Alles is gekocht van Azerty.
 
Als gamer ben je het beste uit met een Crucial M4 128Gb icm 500Gb harde schijf in deze opstelling. Besturingssysteem, drivers en stuurprogramma's op de SSD, opslag op de harde schijf.
 
Een SSD van 128GB is wel een heel stuk sneller dan een SSD met 64GB.

LOL, op het zelfde moment ;).
 
Dave
als het kon zou ik dat doen, maar das teveel, teveel geld, hij was al over budget met hardeschijf daarom :p
Hij had 2tb voor 102,35 ofzoiets. Maar, als het kon zou ik dat natuurlijk nemen, de crucial M4, met die 2tb hardeschijf, is extreem goed voor mij en voor hem, maar is teveel.

En Roemertissi, danke :D

PS. wat ik bedoel is

Of een Single Crucial M4 128GB

Of een Harde Schijf en een OCZ agility 4 series 64GB sorry voor het niet melden van dit.
 
Dat hangt ervanaf hoeveel opslagruimte je neefje denkt nodig te hebben. Evt. kan je ook nu de SSD (128GB M4) bestellen en zsm daar een harde schijf bij. Dit is echter iets wat we niet voor jou kunnen bepalen, aangezien we niet weten of je meteen de opslagruimte nodig hebt. Als je dat niet nodig hebt, is de eerste optie natuurlijk beter.
 
Dat is wel vreemd. Je hebt er meer aan om nu een 128GB, snelle, SSD te nemen, en dan als je weer gespaard hebt, een grotere HDD te nemen.
 
Dat is wel vreemd. Je hebt er meer aan om nu een 128GB, snelle, SSD te nemen, en dan als je weer gespaard hebt, een grotere HDD te nemen.
Helemaal mee eens, harde schijven kan je later altijd bijplaatsen mocht je extra opslag nodig hebben.

Later is natuurlijk subjectief en ook mogelijk dat tegen die tijd SSD's goedkoper en hogere capaciteiten hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan