• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Switch voor lan Party

Status
Niet open voor verdere reacties.

icola007

Gevestigd lid
Lid geworden
18 sep 2011
Berichten
396
Waarderingsscore
0
Hey,

Ik ga binnenkort een lan party organiseren voor een paar vrienden (ong. 7 personen).
Momenteel ben ik aan het kijken om een switch te kopen.
Nu stuit ik op de volgende vraag: 'Wat is het verschil tussen een gewone switch en een Gigabit switch, en welke zou ik nodig hebben?
Mijn budget is ongeveer 35 EUR (voor de switch).
Bedankt,

Thibault

p.s. Ik had deze al op het oog, is deze goed genoeg? http://www.bol.com/nl/p/netgear-8-p...eferrer=ADVBEBES00201300099#product_judgement
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het verschil is de snelheid. Stel je wilt een game delen via het netwerk zodat iedereen hetzelfde spel en versie heeft dan zal dit downloaden vele malen sneller gaan.

Je netwerk verkeer gaat een stuk sneller dus de "ping snelheid" zal een stuk sneller zijn.

Als je een nieuwe switch koopt zou ik zeker een gigabit kopen. Prijs verschilt niet heel veel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan