• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

CD/DVD rom wil niet meer open

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pmaster

Gewaardeerd
Lid geworden
30 nov 2010
Berichten
1.161
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik wilde een .ISO laten booten vanaf CD, namelijk de Kaspersky Rescue DISC, maar sinds ik weer afgesloten heb en terugging naar mijn Windows, kan ik mijn CD/DVD rom niet meer open krijgen.

Ik krijg hem wel geopend via het gaatje ( met een naald ) en ook leest hij dan de CD/DVD, maar ik kan hem niet open krijgen met Uitwerpen via Deze Computer en ik krijg hem niet geopend via de knop op de CD/DVD rom zelf.

Wat kan dit zijn?

Ondertussen ben ik met Malwarebytes aan het scannen of de CD geen virus bevat.

Groet,
 
Even een paperclip open plooien en helemaal in dat gaatje steken. Dat moet gewoon open gaan, want dan doe je het hardwarematig. Een virus kan zoiets niet tegenwerken. Mogelijk is de naald niet diep genoeg geweest.
 
Miss nog eentje met een aandrijfsnaar die doordraait of stuk is, als hij ook niet wil als je pas opstart via de eject knop................
Wil dat wel, dat ding uit apparaatbeheer uninstallen en rebooten.
 
Zoals ik dus al aangaf, met een naald/paperclip werkt het wel. Ik krijg hem geopend, cd erin en hij leest hem. Maar als ik op de knop van de CD/DVD rom druk, gaat hij niet open. Ook niet als ik via EJECT probeer in deze computer. Ben al blij dat hij hem wel leest, zodra ik hem handmatig openmaak.

Maar ik ben gaan scannen, omdat het register misschien is aangepast met Lowerfilter/Upperfilters oid? Maar niets gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan