• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade windows XP naar Windows 7 fysiek geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProKece

Junior lid
Lid geworden
1 okt 2012
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal ik heb sinds kort mijn PC upgegrade van windows XP professional naar Windows 7 Professional.
Ik heb gemerkt dat mijn pc behoorlijk langzaam gaat omdat het gebruik van Fysiek geheugen heel hoog is, het speelt rond de 80%.
Ik heb via taakbeheeer gekeken wat voor programma's er draaien en heb niet echt iets groots gezien.
Ik had ook een ''Windows old'' map die ik heb verwijdert en heb wat programma's uitgeschakeld via msconfig(startup) maar het fysiek geheugen bleef spelen rond 80%.
Mijn pc is niet oud. er zit 4gb(2x 2GB) ram/I3 processor in.
Hij werkte prima met XP.

Weet er iemand toevallig een oplossing? ik hoor het graag alvast bedankt.

mvg Hakan
 
Hoeveel werkgeheugen heb je in die PC?
 
Ik ben niet zeker ben op dit moment niet thuis maar het was volgens mij 2k
 
4 gig intern staat er, het wisselbestand windows laten beheren.
32 of 64 bits? heb je nog geheugenbanken vrij?
4 gig. op een 32 bits machine is ipp het max.
Is hij momenteel niet bezig met indexeren?
 
64 bits (2x 2gb)
volgens mij niet
(heb wel rond de 100 updates gehad bij afsluiting van PC maar had het daarvoor al dat de fysiek geheugen rond 80% was)
 
Gebruik je het grafische deel van de proc ook? oftewel de aansluiting op het mobo? want dan is het geheugen gedeeld maar wordt er gewoon minder naar toegewezen indien windows meer nodig heeft, oftewel, dan zou het kloppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan