• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

dell optieplex745( leeggemaakt) vraagd F2 on schijf om windows xp proffesional ik heb geen schijf! w

Status
Niet open voor verdere reacties.

dolavie

Nieuw lid
Lid geworden
24 jun 2012
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Ik weet niet wat in de drive moet want in heb geen opstart schijf voor windows xp proffessional.
Hij vraagd om F2 en dan schijfje draaien maar ja wat nu?: het gaat om de Dell optieplex 745
 
"Dell OptiPlex 745 (leeggemaakt)". Wat bedoel je daarmee? Heb jij de harde schijf zelf geformatteerd? Hoe heb jij dat gedaan? Of kreeg je hem zo?

Wanneer de harde schijf werkelijk leeg (geformatteerd) is, dan zul je inderdaad Windows XP Professional opnieuw moeten installeren. En als je zelf geen installatieschijf hebt, dan zul je in je kring van vrienden of kennissen kunnen gaan vragen of zij er een hebben die je mag lenen. Het moet dan wel dezelfde versie zijn, dus de Pro versie en niet de Home versie.
Op de behuizing van je pc zal een sticker zitten met de productsleutel (Product Key), die je kunt invoeren tijdens de installatie.
 
met deze info ga ik aan de slag dank dank dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan