• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

geen standaard toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

willyke

Gevestigd lid
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
316
Waarderingsscore
2
Hallo,
ik heb voor mijn sus haar Xp opnieuw geinstalleerd, alles werkt zoals het moet behalve dat er enkel een HID toetsenbord is geinstalleerd (apparaatbeheer) en we krijgen geen numlock cijfers, in configuratie scherm dat toetsenbord reeds verwijderd en terug opgestart, ook in landinstellingen staat alles op Belgisch punt en nederlands, deze verwijderen en terug installeren brengt geen oplossing. Het is een microsoft office keyboard en een ander aanschaffen is waarschijnlijk geen oplossing.
kan er iemand een oplossing geven om een standaard toetsenbord te installeren of om terig toegang tot de cijfers te krijgen.
dank bij voorbaat
willyke (en mijn zus)
 
Kijk eens of er drivers / software is voor je toetsenbord via google.
 
Heb je ook al een ander toetsenbord geprobeerd om te kijken of daar wel alles op werkt?
 
opgelost:
drivers installeren is niet gelukt.
eerst een ander :eek:kb geplaatst en dan stond in configuratiescherm/toetsenborden het standaard toetsenbord vermeld, het oude ms kb geplaatst en alles werkt.
Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan