• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stuurprogramma muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joos22

Nieuw lid
Lid geworden
26 okt 2012
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Dag allemaal,

Ik denk dat ik per ongeluk het stuurprogramma heb gewist, wat nodig is om muziek te kunnen afspelen.
Ik heb geen idee welk stuurprogramma ik nu moet installeren en waar ik die kan vinden.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast bedankt!
 
Heb je nog wel windows geluiden?
 
Ja, dat wel en ik heb ook geluid bij filmpjes via het internet. Ik krijg de foutmelding van een ontbrekend stuurprogramma als ik een cd/dvd wil afspelen..Dit is de foutmelding:
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Vervolgens geeft hij een probleemoplosser aan, maar die kan het stuurprogramma niet vinden.
 
Denk dan eerder dat er iets mis is met de driver voor je cd speler. Verwijder deze eens in apparatenbeheer en laat hem opnieuw detecteren. Voor een cd speler heb je geen aparte drivers nodig, deze zitten in windows zelf.
 
Hmm ik heb nu zelf ook het vermoeden dat het idd iets met de driver te maken heeft.. Want het icoontje van de cd-speler heeft een geel uitroepteken in de apparatenbeheer. Of om helemaal correct te zijn, niet het icoontje van het dvd/cd-rom station, maar het icoontje eronder met als titel: _nec dvd_rw nd-3550a. Ik heb de driver net verwijdert en opnieuw gedetecteerd, maar hij geeft het volgende aan:
Kan de wizard Updates voor Hardware niet voortzetten. Er is geen betere software gevonden dat wat er al is geinstalleerd

Dus ik zit nog steeds met een dvd/cd-rom station die niet werkt...
 
Heeft iemand misschien nog tips? Ik heb nog geen oplossing gevonden namelijk, maar het probleem is er nog wel!
 
YES. Dat was wat ik nodig had. Onwijs bedankt, nu kan ik het cdrom/dvdstation weer gebruiken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan