• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows 7 en windows live mail, niet alle mails worden ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Badutje

Nieuw lid
Lid geworden
28 okt 2012
Berichten
15
Waarderingsscore
0
We hebben 2 nieuwe laptops en overgegaan naar windos live mail. Nu blijkt dat we beide niet alle mails ontvangen. Ik ontvang het wel op mijn telefoon maar zie ze niet bij de inkomende post (niet allemaal) we gebruiken beide ziggo, voorheen hom. Wie weet wat ik kan doen om dit te verhelpen?
 
Zie POP (Post Office Protocol) bij je WLM account? Daar gaat hij in als je je mail hebt gecheckt via je mobiel. Als je deze verwijdert via je mobiel dan is deze ook verwijderd in je "Postvak In" van je WLM, maar je vindt het terug bij je "Verwijderde Items".
 
Nee, bij mij is dat zo niet ingesteld. Maar op de andere laptop met een ander mailadres komen ook alle mails niet aan. dus helaas ben ik met het bovenstaand advies niet geholpen. Omdat het voorkomt op 2 laptops (2 verschillende IP en mailadressen) denk ik dat er misschien meer zijn die dit hebben.
 
dank je wel voor de reactie, maar de instellingen zijn goed, was zelf ook bij ziggo gaan kijken...helaas e=is dit niet de oplossing
 
ja hoor, webmail is in orde
 
Dan is het mogelijk dat je firewall en in mindere maten antivirus dit tegenhoudt. Check daar eens.
 
hoe kan ik dat checken?

---------- Bericht toegevoegd op 09:25 ---------- Vorige bericht was op 09:15 ----------

we gebruiken de gratis versie van AVG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan