• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

minecraft server opbouwen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

theduke1989

Gewaardeerd
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
1.392
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik vroeg me af, hoe ik een simpele(maar op lange termijn als dat er is een wat ingewikkeldere) minecraft server op kan richten voor mijn neefjes en dergelijke ?

Ik heb daar geen enig ervaring mee. Ik heb hier een pctje liggen etc, die wil ik dan daarvoor gaan gebruiken.
Dus als iemand me kan helpen daarbij, zou dat heel mooi zijn.
 
Ik denk dat je eerst even een aantal tutorials moet vinden via youtube of google.

Het is niet moeilijk, alleen je moet bepaalde dingen even weten. Zorg wel bijv. dat je whitelist in je server doet. Dit voorkomt hackers/griefers die op je server komen :)
 
Alleen voor je Neefjes is niet zo heel moeilijk, voor veel andere mensen wel. Omdat je hier 24/7 een oogje in het zijl moet houden. Het moeilijkste is het Forwarden, maar je kunt hier oom logmein Hamachi voor gebruiken. Dat is een stuk makkelijker, dan hoef je ook geen whitelist te maken
 
ik wil dit wel zelf ook meteen leren hoe je zo'n server opzet, dus een uitdaging is altijd wel leuk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan