• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DBing

Nieuw lid
Lid geworden
6 nov 2012
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hello there,

Deze vraag zal vast wel eens gesteld zijn, maar ik zoek al een hele tijd naar het antwoord dus stel ik 'm maar aan jullie!

Ik heb onlangs windows xp (obvious) opnieuw geinstalleerd op mijn computer, en alles werkt weer naar behoren, behalve het geluid. Gek genoeg heb ik wel het volumeregelingicoontje, en ik kan alles dempen etc, maar als alles voluit aanstaat, komt er geen geluid uit mijn computer!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, vraag gerust de benodigde informatie om dit probleem op te lossen, want ik zelf weet me er geen raad meer mee!

grtz DBing:wink:
 
DBING :welkom:


Heb je al eens gekeken of je de goede driver hebt genstalleerd? Dit kan je vinden: klik op start ga met je muis op computer staan en doe rechtermuisknop. dan klik je op beheren. Klik dan op apparaat beheer zie je dan een geel uitroepteken bij geluid?
 
Even laten weten dat het probleem zojuist is opgelost.
Ik weet niet of het de verkeerde driver was, maar ik had in ieder geval ook nog deze driver nodig:

Realtek High Definition Audio Codec , in mijn geval voor windows xp.

Voor het geval meer mensen met dit probleem kampen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan