• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nokia PCSuite op XP Pro met slechts 2G intern

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Beste lezer(s),

Voor de zoveelste maal heb ik toch maar weer besloten het Nokiaprogramma van mijn mobieltje van mijn harddisk te verwijderen. De reden daarvoor is dat ik met mijn verouderde XP Pro systeem (2G intern) dikwijls aan de top van de beschikbare geheugenruimte zit. Daarstraks merkte ik ook weer een hinderlijke download van dezelfde software. Mijn vraag is:

Ik heb via: Configuratie → Software het programma PCSuite.exe (van Nokia) verwijderd. Waarna er (in software) nog 2 Nokia bestanden resteren:
a. Nokia connectivity Cabledriver
b. Pc Connectivity Solution

Helaas weet ik niet of ik deze 2 laatste programma's ook veilig en probleemloos kan verwijderen of dat ik ze beter kan laten staan. Heeft iemand voor mij de juiste tip?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet,
Hans
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze programma's kan je verwijderen hoor
 
Ok, bedankt Ruben!

Groeten,
Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan