• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

.NET Framework

Status
Niet open voor verdere reacties.

superkarel

Nieuw lid
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
12
Waarderingsscore
0
OP mijn windows XP heb ik .NET framework versie 1.1/2.0/3.0/3.5 geinstalleerd staan, althans als ik kijk bij software/updates.
Nu heb ik 2 vragen hierover.
1. Kan je alle oude versies gewoon verwijderen of gaat er dan iets mis?
2. Ik krijg afgelopen dagen telkens van microsoft de automatische update .NET framework 2.0 sp2 op windows server 2003 en win XP (KB2729450). Ook van mijn Eset anti virus krijg ik het verzoek om deze update bij te werken. Dit heb ik inmiddels al tig keer gedaan, maar de vraag blijft maar komen, zowel van microsoft als van eset. Deze update staan bij software/updates als geinstalleerd.
Wat kan ik hier aan doen?

M vr gr.
 
1. Nee, alle versies van .NET framework laten staan. Het ene programma heeft .NET framework versie 2.0 nodig om goed te kunnen werken; een ander programma heeft versie 3.5 van .NET framework nodig. Niets verwijderen dus!

2. Ga naar deze website: http://support.microsoft.com/kb/906602
Op die website krijg je een klein schermpje te zien met daarin een probleemoplosser: Deze probleemoplosser "Veelvoorkomende problemen automatisch onderzoeken en oplossen met Windows Update" kan uw probleem misschien automatisch verhelpen.
Proberen maar of die oplossing/fix helpt; dus klik in dat schermpje op de groene knop 'Nu uitvoeren'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan